Gå til innhold

Jeg krever en unnskyldning!!

Anbefalte innlegg

Gjest Barbie star
Skrevet

Jeg krever en unnskyldning av min stefar som skjellte meg ut i går fordi jeg koste meg med litt vin i halv tolv tia..

Jeg skal ikke snakke med han før han kommer å "kryper til korset" å ber meg om tilgivelse. Jeg betaler til og med husleie for å bo i denne møkka kjelleren og den skulle ha vært betalt i dag... Men han får ikke en krone av meg slik han behandler meg nei!!!

Gjest Barbie star
Skrevet

Da håper jeg han kaster deg ut.

Fordi..? Han har ingen rett til å behandle meg som en snørrunge!!!!

Gjest Cezalion
Skrevet

Fordi du er 25 år og det er dermed en selvfølge at du betaler husleie.

Gjest Barbie star
Skrevet

Fordi du er 25 år og det er dermed en selvfølge at du betaler husleie.

Ja, men stopp litt. Det er en selvføle at min stefar behandler meg med respekt selv om jeg ikke er hans datter. Hvis jeg vil kose meg med en drink eller to midt på dagen gjør jeg det uten å spørre noen!

Skrevet

Man høster som man sår, lille venn:-)

Skrevet

Ja, men stopp litt. Det er en selvføle at min stefar behandler meg med respekt selv om jeg ikke er hans datter. Hvis jeg vil kose meg med en drink eller to midt på dagen gjør jeg det uten å spørre noen!

Ja, det gjør du naturligvis.

Men likefullt må du betale husleie.

Gjest WolfMan (TopGun)
Skrevet

Ikke at jeg egentlig har noe med dette å gjøre, men jeg vil bare spørre et spørsmål.

Viser du deg som voksen og krever respekten din ved å oppføre deg slik du har tenkt?

Vil han oppfatte at "oi, hun er jo jammen en voksen jente blitt, kanskje jeg ikke skal behandle henne som en snørrunge", når du blir trassen og ikke vil betale husleie?

Gjest Cezalion
Skrevet

Er ikke det som er saken. Du skal betale husleie så lenge du frivillig velger å bo der, uansett hvor urettferdig du mener stefaren din behandler deg.

Skrevet

Da syns jeg du oppfører deg utrolig barnslig. Skjønner godt at han reagerer på deg.

Gjest nøffnøff
Skrevet

tuller du?er du 25 år og bor hjemme?????????????

..............javel. jeg er 25, har bodd hjemmefra siden jeg var 18- er ferdig med studiene og har en høy stilling i en stort firma. og jeg er en av de minst "voksne" i min venneflokk. jøss altså.....hihihi. og jeg som trodde jeg var barnslig:)

Skrevet

Mulig jeg har misforstått, men jeg trodde du satt i hans (og din mors) leilighet og drakk vinen deres. At han ikke aksepterer det i sin leilighet må han få lov til å si ifra om.

Selv om en er voksen så bør en respektere foreldrene sålenge en oppholder seg i deres bolig.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er overrasket over at du får folk til å bite dag etter dag.

Skjønner at du har det morsomt:)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Men du er jo en snørrunge jo.

Gjest Barbie Ken
Skrevet

Selvfølgelig må du ikke finne på å betale husleie!!! Vis ham nå en gang for alle at du ikke lar deg tråkke på, og drikker akkurat så mye vin eller mange drinker som det passer deg, der du vil, når du vil og hvis du vil!!

Stå på barbie:-)

Skrevet

Selvfølgelig må du ikke finne på å betale husleie!!! Vis ham nå en gang for alle at du ikke lar deg tråkke på, og drikker akkurat så mye vin eller mange drinker som det passer deg, der du vil, når du vil og hvis du vil!!

Stå på barbie:-)

Come on Barbie, let´s go party! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...