Gjest det ooordner seg, det gjør det alltid. Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Først og fremst får du finne frem likøren og roe deg ned. Deretter ville jeg ha hørt med han om det har noe med det faktum å gjøre at du er _veldig pen_ Du skal ikke se bort fra at det kan være det som er utslagsgivende nok en gang i ditt vanskelige liv. Lykke til skal du hvertfall ha! Klem fra meg til deg i en vanskelig tid fremover. 0 Siter
Gjest JNN Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Javel? Om du bare er en tiendedel så deilig som du er dum, har Frøken Norge konkurransen oversett noe viktig :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 "Ler så jeg griner" Du har ihvertfall underholdningsverdig 0 Siter
elfi Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Skjønner så vel at dette ikke går lenger - med slike foreldre. Du får gjøre som hun jenta i tinereklamen, pakk snippveska og flytte fra dem - så kan de ha det så godt ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.