Gjest god kveld Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Finnes en utdanning som tar ett år på videregående tro? For voksne? Føler alle har en tittel, og det vil jeg også ha! 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Du får ingen "tittel" på videregående - og du har jo videregående, sier du. Du får "høyskolestudier" som varer et år, men de gir ingen tittel på samme måte som bachelor etc. Dessuten - du skal vel ikke ha en tittel bare for å ha en tittel? "............................................" 0 Siter
Gjest god kveld Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Du får ingen "tittel" på videregående - og du har jo videregående, sier du. Du får "høyskolestudier" som varer et år, men de gir ingen tittel på samme måte som bachelor etc. Dessuten - du skal vel ikke ha en tittel bare for å ha en tittel? "............................................" Neida, men jeg tar fag deltid på universitet nå. Og det trives jeg med, men jeg jobber på sykehjem og lederen sa en dag at jeg bør ha fagbrev eller ta sykepleien om jeg vil ha annen stilling enn assistent. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Neida, men jeg tar fag deltid på universitet nå. Og det trives jeg med, men jeg jobber på sykehjem og lederen sa en dag at jeg bør ha fagbrev eller ta sykepleien om jeg vil ha annen stilling enn assistent. Vel - sykepleierstudiet er litt vanskelig å ta på ett år :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest god kveld Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Vel - sykepleierstudiet er litt vanskelig å ta på ett år :-) ".........................................." Det er ikke aktuelt å ta det når barna er små. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.