Gå til innhold

Har artium-finnes noe som tar et år?

Anbefalte innlegg

Gjest god kveld
Skrevet

Finnes en utdanning som tar ett år på videregående tro? For voksne? Føler alle har en tittel, og det vil jeg også ha!

Fortsetter under...

Skrevet

Du får ingen "tittel" på videregående - og du har jo videregående, sier du. Du får "høyskolestudier" som varer et år, men de gir ingen tittel på samme måte som bachelor etc. Dessuten - du skal vel ikke ha en tittel bare for å ha en tittel?

"............................................"

Gjest god kveld
Skrevet

Du får ingen "tittel" på videregående - og du har jo videregående, sier du. Du får "høyskolestudier" som varer et år, men de gir ingen tittel på samme måte som bachelor etc. Dessuten - du skal vel ikke ha en tittel bare for å ha en tittel?

"............................................"

Neida, men jeg tar fag deltid på universitet nå. Og det trives jeg med, men jeg jobber på sykehjem og lederen sa en dag at jeg bør ha fagbrev eller ta sykepleien om jeg vil ha annen stilling enn assistent.

Skrevet

Neida, men jeg tar fag deltid på universitet nå. Og det trives jeg med, men jeg jobber på sykehjem og lederen sa en dag at jeg bør ha fagbrev eller ta sykepleien om jeg vil ha annen stilling enn assistent.

Vel - sykepleierstudiet er litt vanskelig å ta på ett år :-)

".........................................."

Gjest god kveld
Skrevet

Vel - sykepleierstudiet er litt vanskelig å ta på ett år :-)

".........................................."

Det er ikke aktuelt å ta det når barna er små.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...