Gå til innhold

brus og slanking

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ned i vekt
Skrevet

Hvordan er det med cola light drikking og slanking? Må jeg kunne det helt ut? Er det noe fetende i den?

Skrevet

Nei det er så godt som ingen kalorier i det. MEN enkelte eksperter hevder at kunstig søtstoffer øker lysten på sukker.

Skrevet

Det kunstige søtningsstoffet kan visstnok skape en søthunger/mathunger slik at du spiser mer.

Har også hørt om folk som har rast ned i vekt ved å kutte ut lettbrus. Du trenger jo ikke å drikke litervis hver dag?

Gjest Vil ned i vekt
Skrevet

Det kunstige søtningsstoffet kan visstnok skape en søthunger/mathunger slik at du spiser mer.

Har også hørt om folk som har rast ned i vekt ved å kutte ut lettbrus. Du trenger jo ikke å drikke litervis hver dag?

nei, skal ikke drikke det hvis det er fetende. Har bare så lyst på!

Takk for svar

Gjest Vil ned i vekt
Skrevet

Nei det er så godt som ingen kalorier i det. MEN enkelte eksperter hevder at kunstig søtstoffer øker lysten på sukker.

Okei, takk for svar!

Skrevet

nei, skal ikke drikke det hvis det er fetende. Har bare så lyst på!

Takk for svar

Fetende i seg selv er det vel ikke, men det er ikke sundt heller. Men en halvliters flaske et par ganger i uka f.eks. er nok greit. :o) Man skal ikke bli fanatisk heller!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, det kan umulig være fetende.

Da skulle jeg ha blitt fet for lenge siden.

Skrevet

Jeg blir oppblåst av light bruser. Dermed ser jeg tykkere ut. I tillegg øker det sukkerhungeren min.

Etter hvert har jeg trent meg mer og mer til å like vann, og i dag er det den beste tørstedrikken min. Anbefales!

lalala1365380457
Skrevet

Det som skjer om du drikker store mengder Light brus, er at lightbrusen trigger sukkermottakerne, selv om det ikke er noe sukker du får i deg, men kroppen blir lurt til å tro dette. Kroppen begynner da å produsere Insulin, og Insulinet påvirker slankingen negativt!

Du kan drikke små mengder light brus (et glass cola-light til middag eks fredag og lørdag), men noe mye mer enn 1 glass om dagen (helst ett glass en par ganger i uken) bør du unngå =)

Skrevet

Et glass lettbrus til middagen er ok. Drikk det helst ikke utenom måltidene, da tror jeg kroppen får lyst på noe.

Gjest det vet jeg ikke
Skrevet

Det som skjer om du drikker store mengder Light brus, er at lightbrusen trigger sukkermottakerne, selv om det ikke er noe sukker du får i deg, men kroppen blir lurt til å tro dette. Kroppen begynner da å produsere Insulin, og Insulinet påvirker slankingen negativt!

Du kan drikke små mengder light brus (et glass cola-light til middag eks fredag og lørdag), men noe mye mer enn 1 glass om dagen (helst ett glass en par ganger i uken) bør du unngå =)

Hvordan påvirker insulinen slankingen negativt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...