Gå til innhold

Hva handler du på Lidl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper kalkun og kyllingpålegg, bittesmå yoghurter og vaffelrøre på flaske:)

Hva kjøper du der som er verd et forsøk??

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• Hawkwind

4

• Lurveline

4

• stromme

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest lidl nei takk
Skrevet

De jeg har snakket med har sagt at det er dårlig det de har kjøpt og at de aldri mer skal kjøpe der.

Skrevet

Har ennå tilgode å sette mine bein innenfor ;-) Ikke at jeg har noe mot det, men jeg "glemmer" det likosm ettersom det ikke er rett ved meg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Pizza.. en med skinge og sopp! Kjempegod! :D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Pizza.. en med skinge og sopp! Kjempegod! :D

Skinke, ja..

Skrevet

Mørk sjokolade; det er en jungelfugl på pakken.

I Spania handler jeg Serranoskinke. Ifølge min onkel og tante som bor der, har Lidl den beste og billigste.

Annonse

Skrevet

Jeg har vært der noen ganger og synes det er ei søppelsjappe. Har vært på to forskjellige butikker og begge to var like jævlige, ser ut til at de har samme oppsett av varer overalt.

Ekstremt ukoselig, varene er uinnbydende satt frem i butikken og det er en mildelst talt merkelig blanding av matvarer og annet.

Og kassesystemet i seg selv er jo nok til at man ikke gidder handle der.

Skrevet

Vi var ganske skeptiske da vi var innom Lidl første gang, hadde ikke ventet å finne noe av interesse - men er blitt veldig positivt overrasket - faktisk mye god kvalitet på den nærmest oss, men det blir stort sett bare spesielle matvarer - storhandler hver 14. dag eller så, av mange av de de tradisjonelle norske tingene synes jeg Lidl har dårlig utvalg og ikke god kvalitet, så det handles andre steder.

Kjøper blant annet kyllingfilet, ulike frossenfiskfileter, fiskegrateng med brokkoli, Hollandsk ekte edamer, mørk ren sjokolade, greske "kjøttkakepølser", sylteagurker, oliven, multijuice på flaske, alkoholfri øl (første av det slaget jeg har likt), + at hos oss er det god kvalitet på en del "standardgrønnsaker" og frukt, stor omsetning virker det som.

Skrevet

Tyggegummi!!!!

Sånne poser med sukkerfri lakris, og blåe poser!

Ikke de grønne, spearmint tror jeg, de er helt forferdelige!

Skrevet

Kaffe!

Diverse kjøttpålegg, sporadisk non-food lokkevarer, sjokolade, is, frossenpizza, små dessertglass med sjokoladedessert, hermetikk, oppvasksåpe, håndsåpe, dusjsåpe, goudaost.

Av og til andre varer og ved behov.

Men kaffen er det viktigste. I og med at vi ikke så ofte er i nærheten av Lidl, pleier jeg å hamstre en del av den når vi ført er der. En egen blanding i rød pose som jeg synes er særskilt god.

Annonse

Skrevet

Jeg har vært der noen ganger og synes det er ei søppelsjappe. Har vært på to forskjellige butikker og begge to var like jævlige, ser ut til at de har samme oppsett av varer overalt.

Ekstremt ukoselig, varene er uinnbydende satt frem i butikken og det er en mildelst talt merkelig blanding av matvarer og annet.

Og kassesystemet i seg selv er jo nok til at man ikke gidder handle der.

Ganske likt Rimi når de åpnet de første sjappene sine.

Men i motsetning til Rimi og Rema, holder billigproduktene til Lidl faktisk en grei kvalitet.

Men koselig er det ikke, Lidl er ikke butikken hvor man kan kose seg og se på varer i en time eller to. Rett inn og rett ut er konseptet ;-)

Gjest lidl nei takk
Skrevet

Ganske likt Rimi når de åpnet de første sjappene sine.

Men i motsetning til Rimi og Rema, holder billigproduktene til Lidl faktisk en grei kvalitet.

Men koselig er det ikke, Lidl er ikke butikken hvor man kan kose seg og se på varer i en time eller to. Rett inn og rett ut er konseptet ;-)

Hva er galt med rema og rimi sine produkter?!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Lidl har "verdens beste" yoghurt, så det kjøper jeg alltid der.

Kyllingfilet, pålegget altså, er nydelig. De har generelt mye godt pålegg syns jeg.

Flere gode pizzaer.

De har kyllingnuggets av kyllingkjøtt som _ikke_ er oppmalt. Nydelig!

Ferdigstekte kyllingfileter fra frysedisken er gode.

Camambert, og en del andre oster som er virkelig gode. Mange spesielle der også som jeg ikke har turt prøve enda.

Ferdigstekt kebabkjøtt, kjempegodt i pita sammen med salat.

Fiskepinner, men _ikke_ de aller billigste, de smaker tran. De til 14-15 kroner er laget av fisk som ikke er oppmalt og er virkelig gode.

De der sjokoladedessertene med krem i bunnen av begeret - yummi.

Appelsinbrusen deres (Orange light?) syns jeg er god.

Tabletter til oppvaskmaskin, syns de er mye bedre enn Sun.

Hvit sjokolade med nøtter.

Vaffelrøre på flaske, blir akkurat to hver på gutta. :-)

Frukt.

Skrevet

Jeg kjøper ingenting der.. Men fikk nesten lyst til å kjøpe noen småvarer der etter å ha lest innleggene her.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kaffe!

Diverse kjøttpålegg, sporadisk non-food lokkevarer, sjokolade, is, frossenpizza, små dessertglass med sjokoladedessert, hermetikk, oppvasksåpe, håndsåpe, dusjsåpe, goudaost.

Av og til andre varer og ved behov.

Men kaffen er det viktigste. I og med at vi ikke så ofte er i nærheten av Lidl, pleier jeg å hamstre en del av den når vi ført er der. En egen blanding i rød pose som jeg synes er særskilt god.

Hvilken kaffe? De har en rød pakke som jeg likte og en brun pakke som ikke var noe særlig...

Skrevet

Kalkunpålegg, yoghurt, grønnsaker, laks (den er god!), hygieneservietter til vask av klosett etc.

Jeg tok hovedhandelen der i går, og mener bestemt av jeg sparte et par hundrelapper!

Skrevet

Jeg har ikke sjekka om de har de små bratwurstene som fins i Tyskland på Lidl. De er mindre enn sosisser.

Har de det i Norge?

De er helt nydelige til frokost, stekt i panne med smør og litt pepper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...