Gå til innhold

Hva handler du på Lidl?

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• Hawkwind

4

• Lurveline

4

• stromme

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet
  Lillemus skrev (På 1.2.2006 den 19.03):

Jeg har vært der noen ganger og synes det er ei søppelsjappe. Har vært på to forskjellige butikker og begge to var like jævlige, ser ut til at de har samme oppsett av varer overalt.

Ekstremt ukoselig, varene er uinnbydende satt frem i butikken og det er en mildelst talt merkelig blanding av matvarer og annet.

Og kassesystemet i seg selv er jo nok til at man ikke gidder handle der.

Nå ble jeg nysgjerrig, ettersom jeg aldri har vært i en Lidl-butikk: Hva er det med kassasystemet?

Skrevet

Jeg har vært Lidl på Råholt. Kjøpte syltetøy der(jordbær)..helt grusomt. Vi måtte kaste det. Også hørt at colaen er fæl. Men pizzaen, youghurten og iskremen var god og billig. Ergo mye bra, men også en del som er uspiselig.

Skrevet

Kaffesjokolade og en sjokolade som er blå utenpå med mange små sjokolader i som smaker som kinder-sjokolade.

Syns også de har gode vårruller i frysedisken.

Skrevet

Mozzarella ost, baguetter og frukt og grønt da det er mye billigere og like godt :)

Skrevet
  lidl nei takk skrev (På 1.2.2006 den 19.27):

Hva er galt med rema og rimi sine produkter?!

Synes begge kjedene, men kanskje Rimi især, har dårlig kvalitet på mange av sine egne produkter. Hakon-produktene til Rimi er verst - i beste fall kjedelige matprodukter.

Rema er noe bedre, men kvaliteten er ganske variabel på lavprisproduktene der.

Skrevet
  ChiengMai skrev (På 1.2.2006 den 19.36):

Hvilken kaffe? De har en rød pakke som jeg likte og en brun pakke som ikke var noe særlig...

Den røde pakken. Det er noe av det bedre jeg har smakt av kaffeblandinger.

Skrevet
  Mrs. Wallace skrev (På 1.2.2006 den 19.55):

Nå ble jeg nysgjerrig, ettersom jeg aldri har vært i en Lidl-butikk: Hva er det med kassasystemet?

Tre meter rullebånd frem til kassen, en halv meter disk etter kassen. Du har ikke tid eller plass til å ta varene i pose etter betaling, men du må i stedet lempe alle varene tilbake i vognen så rask du bare kan.

De har det dessuten fryktelig travelt.

Skrevet
  soleil skrev (På 1.2.2006 den 20.11):

Kaffesjokolade og en sjokolade som er blå utenpå med mange små sjokolader i som smaker som kinder-sjokolade.

Syns også de har gode vårruller i frysedisken.

Den smaker ikke kindersjokolade, kan ikke måle seg en gang, jeg kjøpte fordi en venninne sa de smakte helt likt, men jeg ble skuffet..

Skrevet

Har kjøpt endel vaskemidler som jeg er fornøyd med + sånne våtservietter til badet. Og eplecideren de har er god, eller så kjøper jeg ikke så mye der. må alltid innom en annen butikk etterpå.

Gjest ChiengMai
Skrevet
  Hawkwind skrev (På 1.2.2006 den 21.16):

Den røde pakken. Det er noe av det bedre jeg har smakt av kaffeblandinger.

OK, da er vi visst enige. :-) Begynte å lure på om jeg kanskje hadde gått glipp av noe, jeg som regner meg for å være rene Lidl-kjenneren, hehe.

Skrevet

Jeg har aldri vært der, men sambo har, hele TO ganger, og begge gangene kjøpte han sjokoladepudding m/vaniljesaus i små beger, nyydelig :D

Skrevet
  Aryane skrev (På 1.2.2006 den 21.30):

Den smaker ikke kindersjokolade, kan ikke måle seg en gang, jeg kjøpte fordi en venninne sa de smakte helt likt, men jeg ble skuffet..

Smaker ikke helt likt, men jeg syns den er god jeg. :)

Skrevet

Jeg kjøper frukt der, og hvit sjokolade. Det hender jeg kjøper litt youghurt, men den er så utrolig søt, så det skjer ikke ofte.

Ellers er jeg ikke spesielt begeistret for varene de har...

Gjest nosigns
Skrevet

Tamponger, våtservietter til hurtigvask av bad/kjøkken, frukt, is, iste. Ellers har jeg kjøpt litt forskjellig, som verken har vært verre eller bedre enn varer i andre butikker. Men fytte rakker'n hvor jeg hater det konseptet de har ved kassa! Er jo umulig å handle mye hvis en ikke er to.

Skrevet
  nosigns skrev (På 2.2.2006 den 7.45):

Tamponger, våtservietter til hurtigvask av bad/kjøkken, frukt, is, iste. Ellers har jeg kjøpt litt forskjellig, som verken har vært verre eller bedre enn varer i andre butikker. Men fytte rakker'n hvor jeg hater det konseptet de har ved kassa! Er jo umulig å handle mye hvis en ikke er to.

Går fint om man er alene også, når man har skjønt hvordan man gjør det.

Man legger varene på båndet og setter handlekurven ved enden der ekspeditøren sitter.

Ekspeditøren legger varene ned i vogna etter hvert som h*n har scannet dem.

Så betaler du og triller vogna bort til den lange benken som går langs vinduene, og pakker varene i poser der.

Skrevet
  Lurveline skrev (På 2.2.2006 den 8.57):

Går fint om man er alene også, når man har skjønt hvordan man gjør det.

Man legger varene på båndet og setter handlekurven ved enden der ekspeditøren sitter.

Ekspeditøren legger varene ned i vogna etter hvert som h*n har scannet dem.

Så betaler du og triller vogna bort til den lange benken som går langs vinduene, og pakker varene i poser der.

Jeg foretok storhandel på Lidl for noen dager siden.

Og før jeg hadde fått tømt vogna, var benken ved siden av kassadama overfylt. Hun måtte stable varene oppå hverandre, og jeg måtte bare lempe matvarene på varebåndet og styrte frem med vogna.

Systemet er noe herk, synes

Skrevet

Musli-blanding. Det er en blå/sølv-pose tror jeg. Masse frukt og nøtter. Har blitt helt avhengig av den.

I tillegg har de ofte billig frukt/grønt.

Og så pizzaen. Mange greie her. Kirsebærmuffins. Ferdig pakke med ingredienser som du baker selv. Mmmmmm.... Youghurt. Spesielt den med 4 som henger sammen med bær i bunnen. Kjempegod.

Ellers plukker jeg med meg litt div. Synes de har mange gode produkter.

Skrevet
  org skrev (På 2.2.2006 den 9.00):

Jeg foretok storhandel på Lidl for noen dager siden.

Og før jeg hadde fått tømt vogna, var benken ved siden av kassadama overfylt. Hun måtte stable varene oppå hverandre, og jeg måtte bare lempe matvarene på varebåndet og styrte frem med vogna.

Systemet er noe herk, synes

Kunne kanskje blitt gjort annerledes, med at en tom vogn står der når førstemann handler, varene blir lagt oppi den og den som handler setter sin tomme vogn dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...