Gjest klassa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 *LOL* Steike - du er jaggu ikke sann! :-) ".............................................." Kanskje du slår rekorden din i meningsløse innlegg som svar på ett og samme innlegg i dag? Du har virkelig lite å finne på. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 *Jeg har vel aldri sagt at det er KAMPEN som går videre, det var da ganske klart at det gjaldt LAGET Rosenborg.* Joda, det var lett å lese at du mente kampen, ellers må du sette inn litt flere ord i setningene dine, men norsk er ikke så lett for deg skjønner jeg. Kan utsagnet mitt, "Rosenborg GÅR videre til kvartfinale" tolkes som noe annet enn trønderlagets avansement i cupen, så er du jaggu enda mer stein enn jeg trodde. Tror du har en god sak hvis du går til søksmål mot norsklæreren din. 0 Siter
Prozak Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Kanskje du slår rekorden din i meningsløse innlegg som svar på ett og samme innlegg i dag? Du har virkelig lite å finne på. Jeg nei? Har altfor mye å gjøre for tiden. Men det er litt dumt at enkelte av pausene fylles med idiotiet ditt :-) "................................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Kan utsagnet mitt, "Rosenborg GÅR videre til kvartfinale" tolkes som noe annet enn trønderlagets avansement i cupen, så er du jaggu enda mer stein enn jeg trodde. Tror du har en god sak hvis du går til søksmål mot norsklæreren din. Dette er meningsløst - vedkommende kan ikke være annet enn et troll. "............................................." 0 Siter
Mirabell Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Slurvespråk for "du er med videre" eller "du går videre". Jeg pleier å henge meg opp i sånt, men hadde overhørt dette ) 0 Siter
Gjest klassa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Kan utsagnet mitt, "Rosenborg GÅR videre til kvartfinale" tolkes som noe annet enn trønderlagets avansement i cupen, så er du jaggu enda mer stein enn jeg trodde. Tror du har en god sak hvis du går til søksmål mot norsklæreren din. Ganske patetisk når sånne som deg ikke skjønner når de er lurt... 0 Siter
Gjest klassa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg nei? Har altfor mye å gjøre for tiden. Men det er litt dumt at enkelte av pausene fylles med idiotiet ditt :-) "................................................" Er jeg med i pausene dine også? wow... 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Ganske patetisk når sånne som deg ikke skjønner når de er lurt... Det svaret var nok riktig strategi nå for å komme seg ut av det hjørnet du har trengt deg opp i.. Kreativ løsning!! 0 Siter
Gjest klassa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det svaret var nok riktig strategi nå for å komme seg ut av det hjørnet du har trengt deg opp i.. Kreativ løsning!! hehe... bare ro videre du lille venn... 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Språket fornyer seg vet du, akkurat som det nå er helt ok å si at man har røket ett leddbånd i forbindelse med sport. Det gjelder bare å henge med på utviklingen... Sånt er ikke utvikling - det er resignasjon og slurv. 0 Siter
Gjest klassa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Sånt er ikke utvikling - det er resignasjon og slurv. Ja, det er det alle eldre folk sier om utviklingen, fordi de ikke er vant til det. Logisk nok det, siden de er tregere til å ta endringer. 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Ja, det er det alle eldre folk sier om utviklingen, fordi de ikke er vant til det. Logisk nok det, siden de er tregere til å ta endringer. kødd! 0 Siter
Gjest klassa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 kødd! Er det et ord som norsk språkråd har godtatt, eller er det bare forsøpling og fordumming? 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2006 Forfatter Skrevet 3. februar 2006 Er det et ord som norsk språkråd har godtatt, eller er det bare forsøpling og fordumming? Vet ikke, det er i alle fall det nest styggeste ordet jeg veit 0 Siter
Gjest klassa Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Vet ikke, det er i alle fall det nest styggeste ordet jeg veit Og siden det er deg så er det helt ok å forsøple språket, fordi du bestemmer hva som er ok å bruke og ikke? Hvis det er det nest styggeste ordet du kan, da har du neppe særlig stort ordforråd... 0 Siter
flisa Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Skrevet 9. februar 2006 Og siden det er deg så er det helt ok å forsøple språket, fordi du bestemmer hva som er ok å bruke og ikke? Hvis det er det nest styggeste ordet du kan, da har du neppe særlig stort ordforråd... Jeg bestemmer alt jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.