Gjest trultemor25 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tar du sol i solarium? I såfall, når på året? Eller hele året? Selv er jeg glad i å begynne å jobbe litt med fargen rundt omkring i disse tider, litt før våren starter opp. Føler meg så mye bedre med litt farge på kroppen og i ansiktet! Når våren kommer så pleier jeg å slikke hvereneste solstråle jeg kan oppdrive med å sitte ute og lese bok eller liknende. Jeg elsker sola, og det å nyte varmen fra sola om våren er jo bare helt spesielt! Så rundt bursdagstider (april) er jeg som regel styggbrun. Så kommer søpleværet i mai og juni og fargen daler litt før den kommer seg litt igjen når(hvis) sommeren kommer for fullt. Så lar jeg pigmenter og hud hvile seg litt til litt utpå nyåret. Hva med dere? 0 Siter
amber sun Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tar sol en gang i uken. Trives mye bedre med litt farge på kroppen. :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tar sol en gang i uken. Trives mye bedre med litt farge på kroppen. :-) Ja, ikke sant, man føler seg så mye freshere! Jeg tok årets første soltime i dag etter å ha slitt meg ut på spinningssykkelen. Deilig 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tar aldri sol, jeg syns det ser ganske stygt ut å være brun hele året og så vil jeg ikke se ut som en vaskefille når jeg blir litt eldre. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Tar aldri sol, jeg syns det ser ganske stygt ut å være brun hele året og så vil jeg ikke se ut som en vaskefille når jeg blir litt eldre. Du har et poeng med vaskefilla altså.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Liker ikke å bli brun jeg, for det tar HUNDRE ÅR med den huden min. Hvert år tenker jeg at det skal bli deilig det året det er in å være likbleik igjen. Blåser egentlig i det jeg da, og viser like mye bleik hud som jeg ville gjort dersom den var fin og brun. Har tenkt å ta sånn spray-tan før bryllupet da. Kan jo ikke gå rundt med lyserosa armer i hvit brudekjole liksom. Det ville ikke tatt seg ut. 0 Siter
Zingara Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Jeg tar sol. Elsker solen! Aldri! Vil heller være bleik men ha ung hud når jeg er gammel... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Aldri! Vil heller være bleik men ha ung hud når jeg er gammel... Tror ikke man får gammel og rynkete hud ved å ta litt sol. Det er ikke akkurat overflod av sol i dette landet.. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Aldri! Vil heller være bleik men ha ung hud når jeg er gammel... "Ung" hud som gammel kommer du nok ikke til å ha uansett.. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Liker ikke å bli brun jeg, for det tar HUNDRE ÅR med den huden min. Hvert år tenker jeg at det skal bli deilig det året det er in å være likbleik igjen. Blåser egentlig i det jeg da, og viser like mye bleik hud som jeg ville gjort dersom den var fin og brun. Har tenkt å ta sånn spray-tan før bryllupet da. Kan jo ikke gå rundt med lyserosa armer i hvit brudekjole liksom. Det ville ikke tatt seg ut. Bruk for all del ikke selvbruningskrem! Da blir du gul! Da er det bedre å være rosa altså.. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 "Ung" hud som gammel kommer du nok ikke til å ha uansett.. *LOL* 0 Siter
Gjest printa Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Der er vi temmelig like, tror jeg. Jeg begynne også i disse tider. Jeg liker å freshe opp fargen min - men det dreier seg om en soltime i uka, om jeg har tid. Prikken over "i`en" er å ta sol etter trening. Da føler jeg den optimale selvtilfredshet. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Bruk for all del ikke selvbruningskrem! Da blir du gul! Da er det bedre å være rosa altså.. Nei skal på salong og ta sånn spraygreier. 0 Siter
Gjest Ghu Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Liker ikke å bli brun jeg, for det tar HUNDRE ÅR med den huden min. Hvert år tenker jeg at det skal bli deilig det året det er in å være likbleik igjen. Blåser egentlig i det jeg da, og viser like mye bleik hud som jeg ville gjort dersom den var fin og brun. Har tenkt å ta sånn spray-tan før bryllupet da. Kan jo ikke gå rundt med lyserosa armer i hvit brudekjole liksom. Det ville ikke tatt seg ut. Vil anbefale deg å teste dette en gang før bryllupet også, så du vet hvordan det kler deg. Hadde ei venninne som ikke så ut etter en slik sprayegreie. Uff, stakkar angra godt da ja. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Der er vi temmelig like, tror jeg. Jeg begynne også i disse tider. Jeg liker å freshe opp fargen min - men det dreier seg om en soltime i uka, om jeg har tid. Prikken over "i`en" er å ta sol etter trening. Da føler jeg den optimale selvtilfredshet. Ja, vi er visst ganske like på dette her vi. Holder meg til en gang i uka eller blir jeg helt hummer før fargen har kommet skikkelig, og det er ikke noe fint å være FOR brun heller, og da kun etter trening. Det blir jo som en liten belønning. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Vil anbefale deg å teste dette en gang før bryllupet også, så du vet hvordan det kler deg. Hadde ei venninne som ikke så ut etter en slik sprayegreie. Uff, stakkar angra godt da ja. Oh, takk for tips. 0 Siter
Gjest ikke spray før bryllup Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Liker ikke å bli brun jeg, for det tar HUNDRE ÅR med den huden min. Hvert år tenker jeg at det skal bli deilig det året det er in å være likbleik igjen. Blåser egentlig i det jeg da, og viser like mye bleik hud som jeg ville gjort dersom den var fin og brun. Har tenkt å ta sånn spray-tan før bryllupet da. Kan jo ikke gå rundt med lyserosa armer i hvit brudekjole liksom. Det ville ikke tatt seg ut. Selv de dyreste og beste spraybehandlingene farger litt av, og hvis du blir varm i brudekjolen vil det bli gulbrune kanter på kjolen.. prøv den minst en gang på forhånd, et par måneder før bryllupet, så du har anledning til å prøve en gang til før det virkelig gjelder.. Noen blir skjoldete og ganske gule.. Jeg ville heller tatt en rekke med soltimer over lang tid, selv om du ikke blir kjempebrun, så sitter det og er naturlig farge. 0 Siter
Moraki Skrevet 1. februar 2006 Skrevet 1. februar 2006 Ja, ikke sant, man føler seg så mye freshere! Jeg tok årets første soltime i dag etter å ha slitt meg ut på spinningssykkelen. Deilig Tar sol av og til. Helt enig, mye bedre å se litt frisk ut i frgen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.