Gå til innhold

Tar du sol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jo ikke tenkt å gjøre det samme dag, så det blir jo sikkert å dusje 2-3-4 ganger før jeg skal ha på brudekjolen, tror du det farger av da også?

Kan ikke fordra å ligge i solarium, men får vel vurdere det da. Dessuten skal vi gifte oss sent på sommeren, så kanskje jeg skal sole meg kjempemye ute og bli helt naturlig brun. Eller anti-hvit kan det vel kalles, hihi...

Spray-på-brun går bort etter få dager. De sier det varer opptil en uke, men det er langt fra med alle.

De jeg har snakket med, og min egen erfaring da jeg prøvde ifjor, er at det ser finest ut 2.dagen, og allerede 3.dagen ser man ikke særlig brun ut lenger. Selv om man følger alle ting en skal gjøre med forsiktig tørking etter dusj, bruke lotion osv.

Jeg ville heller tatt solarium noen uker før bryllupet. :-)

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Åsemor

6

• amber sun

3

• Zingara

2

• Patsi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spray-på-brun går bort etter få dager. De sier det varer opptil en uke, men det er langt fra med alle.

De jeg har snakket med, og min egen erfaring da jeg prøvde ifjor, er at det ser finest ut 2.dagen, og allerede 3.dagen ser man ikke særlig brun ut lenger. Selv om man følger alle ting en skal gjøre med forsiktig tørking etter dusj, bruke lotion osv.

Jeg ville heller tatt solarium noen uker før bryllupet. :-)

Hmf, ser ut som planen min går i vasken ja.

Får være mye ute i sommer tror jeg, få masse ordentlig sol på kroppen.

Skrevet

Hmf, ser ut som planen min går i vasken ja.

Får være mye ute i sommer tror jeg, få masse ordentlig sol på kroppen.

Det høres ut som en bra plan. :-)

Gjest ikke det nei
Skrevet

Ja, jeg har vært litt usikker på dette, så jeg tok et søk på google, og fant ut at du jaggu har rett.

http://www.brunogblid.no/tips.asp

"Kan jeg dusje etter soling?

Svar:

Ja, det er klart du kan det. I den tiden da solariumbruk kom skikkelig i gang her i landet, het det at man skulle vente ca. 4 timer etter soling før man dusjet. Dette er ikke riktig.

Det blir hevdet at påstanden ble til fordi solsenger da ikke inneholdt skikkelige vifter slik at solingen kunne være ubehaglig varm. Solstudioene hadde ikke råd til dusjanlegg, og noen fant ut at det var en god løsning å anbefale dusjing flere timer etter solbehandling. Slik ble det ikke noe merkostnad og kundene følte det ikke som dårlig service. Lurt, hva??

Men som sagt, de fleste tenker aldri at de ikke må dusje etter å ha ligget på stranden i solen, og da gjelder selvfølgelig det samme med solarium. Brunfargen kan ikke vaskes bort."

Flaut at jeg har gått rundt å trodd på dette i så mange år. Men nå er det slutt!

Det er nok mange flere som går rundt å tror det samme. Men nå vet du, er det ikek godt? Nå kan du dusje akkurat når du selv vil;)

Skrevet

Det er nok mange flere som går rundt å tror det samme. Men nå vet du, er det ikek godt? Nå kan du dusje akkurat når du selv vil;)

Jo. Hærlig! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...