Gjest syklonen Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg gikk på p-piller i mange år, før jeg sluttet med dem for snart et år siden.. Siden har jeg hatt regelmessig menstruasjon, noe jeg også hadde før jeg begynte med pillene. Jeg kunne telle meg fram til nøyaktig hvilken dag den kom til å komme. I det siste har jeg hatt tiltagende pmsprobelmer i forhold til humør og hatt veldig vondt og vært utrolig sliten første to dagene av mensen. Har hatt vondt før også, men kan ikke huske at det har vært så ille som nå før... Det er så ille at jeg lurer på om det kvalifiserer til sykemelding.., men det får bli et annet innlegg... Med den bakgrunnsinfoen så lurer jeg på om noen av dere har noen ide om hvorfor jeg nå får mensen igjen etter avsluttet menstruasjon (som kom til normal tid) for under en uke siden. Jeg fikk nesten sjokk når jeg så det, for jeg har ikke opplevd dette før. Det var ikke bare litt misfarget heller, men skikkelig blod liksom (beklager detaljene...) Det eneste jeg kan tenke det kan være er at det har vært litt stress på jobben i det siste, men ikke nok til at jeg ville tro at det skulle påvirke syklusen. Har da vært ute i hardere vær mange ganger før uten at det har påvirket syklusen i det hele tatt! Hva er dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/216737-mensen-n%C3%A5-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.