Gå til innhold

COOP-medlemmer og rabatt i NetCom

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg sitter og leser i en av de katalogene man får en gang i blant som coop-medlem. Jeg ser der reklame for at man kan få 8% medlemsrabatt på NetCom-abonnement. Er det "just like that", liksom? Kan enhver med det abonnementet, og som er medlem i COOP bare fylle ut det skjemaet, og så får man den rabatten? Eller er det noen hake jeg ikke ser her?

sprelline1365380900
Skrevet

Tror nok det er slik som du sier. At dersom du har det abonnementet og er medlem av COOP, får du rabatt. Hadde selv slik avtale når jeg hadde hustelefon, pga medlem i et borettslag.

Send inn skjema dersom du er medlem og prøv...skader jo ikke.

Lykke til!

Skrevet

Det er ingen hake.

Man får rabatt på samtaler/sms/mms.

Ikke abm.

Gjest Calóni
Skrevet

Tror nok det er slik som du sier. At dersom du har det abonnementet og er medlem av COOP, får du rabatt. Hadde selv slik avtale når jeg hadde hustelefon, pga medlem i et borettslag.

Send inn skjema dersom du er medlem og prøv...skader jo ikke.

Lykke til!

Det er bare det at jeg vil undersøke om det er noe jeg ikke har fått med meg, noe som står med liten skrift og som fører til at jeg får brev med "gratulerer, du er nå innmeldt i coop's netcomrabattpakke. for kun 899 kroner kan du ringe med 8% rabatt i en hel måned" ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Det er ingen hake.

Ikke abm.

Ah. Takk! *fylle ut*

Gjest Calóni
Skrevet

Det er ingen hake.

Ikke abm.

Men det står jo forresten på nedre del av skjemaet for Netcom Trådløs Familie, da. SÅ man må fylle inn informasjonen der øverst...men kan man bare la være å krysse av for at man bestiller Trådløs familie, og så får man bare den 8%'en?

Nederst står det "Har du bestilt trådløs familie? Hvis ikke, fyll ut kupongen over og ring gratis innad i familien". Om det bare er et tips, eller om det er et krav, det vet jeg jo ikke...?

Skrevet

Men det står jo forresten på nedre del av skjemaet for Netcom Trådløs Familie, da. SÅ man må fylle inn informasjonen der øverst...men kan man bare la være å krysse av for at man bestiller Trådløs familie, og så får man bare den 8%'en?

Nederst står det "Har du bestilt trådløs familie? Hvis ikke, fyll ut kupongen over og ring gratis innad i familien". Om det bare er et tips, eller om det er et krav, det vet jeg jo ikke...?

Om så er, trådløs famile koster ingenting!

Skrevet

Om så er, trådløs famile koster ingenting!

Beklager, det er sikkert bare ett tips ja, hvis flere i din familie har Netcom, så er det jo ideelt med trådløs familie. Sikkert derfor det står!

Det er iallefall gratis.

Gjest Calóni
Skrevet

Beklager, det er sikkert bare ett tips ja, hvis flere i din familie har Netcom, så er det jo ideelt med trådløs familie. Sikkert derfor det står!

Det er iallefall gratis.

Flott! Takk for svar! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...