Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 30 år som nå har hatt mensen i snart tre uker.

Dvs. jeg hoppet over to ganger så fikk jeg omsider mensen igjen. Den varte et par dager med lite blødning trodde så den var ferdig, men fortsatte med å små-blø i rundt to uker, dette blodet hadde vond lukt. Begynte så å blø skikkelig igjen og det har nå vart i over en uke, blodet som kommer har ofte store klumper.

Har akkurat fått en diagnose om at jeg har prolaps i nakken, har også for lavt stoffskifte og har fått Thyroxin for dette.

Jeg lurer på om alt som har skjedd i den siste tiden med utredning av nakken, mensens uteblivelse, lavt stoffskifte og endelig en diagnose at kroppen derfor reagerer på denne måten med at jeg blør så lenge??

Bør jeg oppsøke en gynekolog?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21675-bl%C3%B8dning-over-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg går utfra at du ikke er gravid og kan ha hatt en abort?

Ellers vil en slik blødning tyde på at du ikke har hatt eggløsning og det har bygget seg opp en tykk slimhinne som nå avstøtes. Lavt stoffskifte kan hemme eggløsning. Jeg synes du skal søke lege og evt få behandling. Provera kan regulere slimhinnen i livmoren så det kommer normale menstruasjoner tross manglende eggløsning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...