Gå til innhold

Flere som heier på "søplehue" i Idol?

Anbefalte innlegg

Gjest idol igjen :-)
Skrevet

Hun har vel ikke den varmeste utstrålingen akkurat, men syns hun har en veldig fin og særegen stemme. Spennende på fredag!

Skrevet

Jeg heier på Thor Minde.

Det er "søppelhue" det.

Skrevet

Mener du hun lille lyshårede som på audition fikk beskjed om å fjerne piercingen i underleppa?

Hun er kul, og synger bra og spesielt, men er nok litt rotehue.

Skrevet

Iselin, ja. Med en sko av hver farge. Hun har noe ved seg, hun er typete, og hun har fin stemme. Men jeg er redd hun kan bli litt for spesiell for dette konseptet.

Jeg har sansen for Vivian i kjæresteparet. Hun synger fint og er så søt og god.

Skrevet

Om jeg heier på henne, så er det at jeg heier på at hun skal ryke ut snart. Fatter ikke at hun har gått videre i det hele tatt jeg da...

fei1365380229
Skrevet

Orket ikke se i går jeg siden de sendte det så sent, men den forbanna håndballkampen var selvfølgelig viktigere.

Går det i reprise?

Gikk begge i kjæresteparet videre?

Syns forøvrig søplehue var skikkelig søt sist jeg så henne, men enig i at piercingen var stygg :)

Skrevet

Ja!

Iselin heter hun, og ser nesten ut som en Ivo Caprinodukke!

Men hun så fullstendig malplassert ut i den der sisters-sangen... :-S

Skrevet

Hun er min favoritt. Kult å høre at flere liker henne. Heia Iselin!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...