Gå til innhold

din fineste sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tanken pga forrige tråd ja :)

Har du mottatt fine vers/dikt som du aldri sletter?

Hadde vært koselig om dere delte den med meg-oss andre!!

Jeg vant et vennskap i lykkens tombola, et vennskap som varmer mer enn sola. Håper du alltid vil være min venn, for slik en flaks får man sjelden igjen!

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der er jo ikke en fin sms. Den sms-en der har gått på rundgang til 1 million abonnenter i Norge.

En fin sms er original, skrevet av avsender. Ikke videresendt til 10 stykker med et tastetrykk.

Nei, jeg har ingen. Sletter dem mer eller mindre fortløpende. Uansett hvor fine de er.

Skrevet

Det der er jo ikke en fin sms. Den sms-en der har gått på rundgang til 1 million abonnenter i Norge.

En fin sms er original, skrevet av avsender. Ikke videresendt til 10 stykker med et tastetrykk.

Nei, jeg har ingen. Sletter dem mer eller mindre fortløpende. Uansett hvor fine de er.

Amen til det.

Jeg for min del kan ikke fordra sånne masseproduserte Jeg-er-glad-i-deg-for-du-er-så-snill-og-grei smser. Med eller uten søt bamse og hjerter på. ;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Amen til det.

Jeg for min del kan ikke fordra sånne masseproduserte Jeg-er-glad-i-deg-for-du-er-så-snill-og-grei smser. Med eller uten søt bamse og hjerter på. ;)

helt enig!! Jeg hater dem. Jeg sletter dem fortere enn svint.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er det så mange som sender sånne lenger da?

De eneste jeg får, er fra mamma :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det er heldigvis ikke så mange. Det var dog ille for 5 år siden. Forferdelig. Det ene meningsløse fløtedilldallet etter det andre tikket inn i et fandens tempo.

Nå begrenser den slags seg stort sett til jul og nyttårsaften. :)

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det er heldigvis ikke så mange. Det var dog ille for 5 år siden. Forferdelig. Det ene meningsløse fløtedilldallet etter det andre tikket inn i et fandens tempo.

Nå begrenser den slags seg stort sett til jul og nyttårsaften. :)

Du får nok noen flørtemld enda, tenker jeg ;)

Skrevet

Jeg får fra svigermor :-) Og det synes jeg faktisk er litt søtt. Svigermor er rene tenåringen når det gjelder mobil ;-) Bortsett fra det synes jeg de er tåpelige, og ville aldri sendt noe sånn selv.

Skrevet

så leit at du ikke tar de fine sms til deg, håper du har informert senderene dine. De betyr faktisk mere enn et tastetrykk, veldig mye mer... Ikke alle bør få disse tydligvis....

ShitDiddelyDo
Skrevet

så leit at du ikke tar de fine sms til deg, håper du har informert senderene dine. De betyr faktisk mere enn et tastetrykk, veldig mye mer... Ikke alle bør få disse tydligvis....

Jeg tar til med fine meldinger, men ikke svada som ikke er skrevet til meg.

Gjest grøssoggru
Skrevet

Jeg gjemmer i hvertfall ikke på sånne svada"dikt" som det du siterer.

Skrevet

Det må være en sms som ble skrevet spesielt til meg !

Alle disse diktene som florerer rundt syns jeg bare er pes og forbinder det med kjerringer som ikke har bedre ting å gjøre på. De sletter jeg og svarer som regel aldri på de heller.

Skrevet

Jeg gjemmer i hvertfall ikke på sånne svada"dikt" som det du siterer.

da hadde du ikke trengt å svare ;)

Annonse

Skrevet

Det må være en sms som ble skrevet spesielt til meg !

Alle disse diktene som florerer rundt syns jeg bare er pes og forbinder det med kjerringer som ikke har bedre ting å gjøre på. De sletter jeg og svarer som regel aldri på de heller.

ok, så da kan man være kjerring i en hvilken som helst alder, mener du... Alle har rett til å mene noe, greit det.

fei1365380229
Skrevet

Jeg har en fra mannen min som jeg ALDRI sletter; Vi har fått en datter som er født xx.xx.01 :o)

Skrevet

Jeg liker ikke slike ferdigfabrikerte sms'er.

Men takke meg til et: Jeg elsker deg, og gleder meg til å ha sex med deg igjen!

Hvem avsenderen er, har også litt betydning.

Gjest sms mania
Skrevet

Hater når folk bare videresender sånt, blir så betydningsløst når folk ikke gidder skrive noe selv. De jeg setter pris på er fra kjæresten, som han finner på selv, kjærlige ord, og fra venner når de sier noe søtt som ikke er masseprodusert.

Skrevet

Masseproduserte sms'er fom florerer er superteit! Denne er av de verre, mer haltende rim skal man leite lenge etter! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Masseproduserte sms'er fom florerer er superteit! Denne er av de verre, mer haltende rim skal man leite lenge etter! ;)

"Hvis et kyss var som et snøfnugg skulle jeg sendt deg en snøstorm".

Det blir ikke mer patetisk. Ikke når man vet at meldingen ikke er skrevet av avsender.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en fra mannen min som jeg ALDRI sletter; Vi har fått en datter som er født xx.xx.01 :o)

Han var ikke sikker på om du var klar over det? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...