Gå til innhold

din fineste sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hvis et kyss var som et snøfnugg skulle jeg sendt deg en snøstorm".

Det blir ikke mer patetisk. Ikke når man vet at meldingen ikke er skrevet av avsender.

Milde himmel! Tenk at noen sender sånt i fullt alvor. Og at noen faktisk sitter og FINNER PÅ vrøvlet! :D

Skrevet

"Hvis et kyss var som et snøfnugg skulle jeg sendt deg en snøstorm".

Det blir ikke mer patetisk. Ikke når man vet at meldingen ikke er skrevet av avsender.

*grøss*

fei1365380229
Skrevet

Han var ikke sikker på om du var klar over det? :)

Jeg var jo ikke det :). Jeg hadde undervisning og kunne derfor ikke ta telefonen, men det ble satt på en video direkte slik at jeg kunne ringe tilbake og få alle detaljer :)

Skrevet

Jeg har en fra mannen min som jeg ALDRI sletter; Vi har fått en datter som er født xx.xx.01 :o)

ååå :) Den kan jeg tenke hjertet ditt slo noen ekstra slag på :)

Skrevet

Milde himmel! Tenk at noen sender sånt i fullt alvor. Og at noen faktisk sitter og FINNER PÅ vrøvlet! :D

Ja jøss, det finnes masse teite sms. Jeg sitter i grunnen litt forundret her, jeg etterlyste de fineste sms, og får ikke et eneste, bare en haug med "svar" jeg ikke har spurt etter :)

Her skal alt diskuteres, jaja

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg får fra svigermor :-) Og det synes jeg faktisk er litt søtt. Svigermor er rene tenåringen når det gjelder mobil ;-) Bortsett fra det synes jeg de er tåpelige, og ville aldri sendt noe sånn selv.

He he..høres ut som mamma, det der! Av og til slenger hun til og med et kooz, på slutten.

Hun har lært det av ei venninne sier hun ;pn Hi hi

Skrevet

Nei, har ingen slike dikt, men har gjemt på noen svært personlige jeg har fått fra kjæresten min. :o)

Skrevet

Gjett hvem som finner på sånne dikt,da!? Tør jeg tipse om Telenor, NetCom, Tele2 osv...

De har folk som sitter og finner på slike, sender dem ut, og vips! Så tjener de 10 000-vis av kroner pga slike patetiske, halvblaute kvinnfolk som bl.a. meg sjøl...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han var ikke sikker på om du var klar over det? :)

Det er sånn vi adoptivforeldre informerer ektefellen om at tildelingen har kommet. :-)

Skrevet

ok, så da kan man være kjerring i en hvilken som helst alder, mener du... Alle har rett til å mene noe, greit det.

Hehe.. mente ikke at DU er ei kjerring, hva vet jeg om det??

Men dere har vel alle lagt merke til at mange damer 50 år +/- er gått helt av skaftet med slike dikt/rim ?

Sender til alle de kjenner, og samler , til og med når de besøker hverandre trykker de i vei og sender hverandre sms'er som de må lagre osv osv...

uff..nei sånt er bare tull mener jeg! Leketøy for voksne folk :)

Skrevet

Meldinger jeg har tatt vare på lenge:

mld fra søster med adressen til bildegalleri for barna hennes.

mld fra søster med noen grammatikk regler. et språk som er ganske komplisert..

mld fra ei venninne som er et sted vi vanligvis drar sammen. Hun merket hvor tomt og lite attraktivt plassen var uten meg. ja, jeg ble veldig glad for den. søtt.

en mld fra niesen på 8 år. en av hennes første mld. rett fra hjertet: jeg savner deg så mye tante. kan du komme på besøk snart?

Kanskje ikke slike svar du ville ha. Men det er mine viktigste mld som ikke slettes.

Skrevet

Meldinger jeg har tatt vare på lenge:

mld fra søster med adressen til bildegalleri for barna hennes.

mld fra søster med noen grammatikk regler. et språk som er ganske komplisert..

mld fra ei venninne som er et sted vi vanligvis drar sammen. Hun merket hvor tomt og lite attraktivt plassen var uten meg. ja, jeg ble veldig glad for den. søtt.

en mld fra niesen på 8 år. en av hennes første mld. rett fra hjertet: jeg savner deg så mye tante. kan du komme på besøk snart?

Kanskje ikke slike svar du ville ha. Men det er mine viktigste mld som ikke slettes.

De var jo sikkert gode å få tenker jeg :)

Jeg tenkte helst på vers ja, men mulig det bare er sørlendinger som er sære ;) Alle jentene jeg kjenner sender slike, ikke alle gutta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...