Søssa Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Inspirert av flisas tråd litt lengre ned, "Du er videre" Fotballkommentatorene sier av og til: "Han scoret i det lengste hjørnet". Jeg skjønner hva som menes, men ørene mine liker det ikke. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Med mindre det er noe galt med målet og det ene hjørnet på en eller annen måte er lengre enn det andre, så er det naturligvis feil å si det. Men er du sikker på at du har hørt rett? Jeg vet at fotballkommentatorer sier både det ene og det andre, men akkurat den der var ny for meg. Og jeg ser en del fotball. 0 Siter
collins Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Syns det er en veldig grei beskrivelse av et mål som scores av en spiller som ikke er midt foran målet, og ballen går inn i det motsatte hjørnet av der målscoreren befinner seg. 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Eller hva med å slå en ball når du spille fotball.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.