puttelull Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Skulle gjerne fått kjøpt slikt trekk/pose til å skiene til poden i, men hvor får jeg tak i det!? Gjerne på nettet! Har sett noen fra Barnas Skiklubb, men finner dem ikke på nettstedet der! Kan noen hjelpe!? 0 Siter
Atene Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Vi fikk vårt sammen med skiene som seksåringen "vant". Det pleier å være trekning hver år i regi av Skiforeningen. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Vi fikk vårt sammen med skiene som seksåringen "vant". Det pleier å være trekning hver år i regi av Skiforeningen. Det gjorde vi også, ellers er de jo å få tak i i alle sportsbutikker. 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Vi kjøpte en til datteren vår på Obs for noen uker siden. Ellers er det nok sportsbutikkene som har disse. 0 Siter
puttelull Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Det gjorde vi også, ellers er de jo å få tak i i alle sportsbutikker. Jeg vet at de finnes i sportsbutikker, men det er flere mil til nærmeste sportbutikk, så jeg er ute etter et sted _på nettet_ hvor jeg kan få bestilt det!;-) 0 Siter
puttelull Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Skrevet 2. februar 2006 Sjekk om xxl.no har. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.