gripp Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 http://www.faithfreedom.org/Gallery/28.htm 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Du er gal . Du må ikke legge ut linken til disse her vet du, jeg er sikker på at internetten er "avlyttet". Var inne på en av sidene og kikket i går og i hele går kveld ringte det noen som snakket utenlandsk i røret sikkert 10 ganger før vi lot være å ta telefon. Jeg var sikker på at jeg var avslørt 0 Siter
Goliath Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Merkelig at så mange er så lite bekymret for at det skal bli slik i Norge etterhvert også....? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Oi, er de trykket på internett også nå? Hm, hvilket flagg må da brennes, mon tro? :-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Merci, første gangen jeg har fått sett de! Men ser ikke hvorfor de er fornærma, jeg har lest en av avisene de har blitt trykket i, da la jeg ikke merke til de, og når jeg ser de, så ser jeg ikke hensikten med å legge merke til de heller! Var jo bare tull! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.