Gå til innhold

Fax-jomfru i nød!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, du leste riktig, jeg er en fax-jomfru!

Legger jeg arket slik at skriften kommer opp eller ned? Hjelp, jeg tør ikke spørre noen andre, altfor flaut!! :-D

Skrevet

Vår har mater på toppen som arka dras ned i. Her legges de med skrifta opp.

skorpionfisken
Skrevet

Da får du lete opp bruksanvisningen. Her på huset har vi to faxmaskiner.

På den ene må skrifta være opp, på den andre må den være ned.

:-)

Skrevet

Det varierer vel fra maskin til maskin. Og nå er det så lenge siden jeg har sendt en fax at jeg ikke husker!

Men det står alltid et symbol på kopi- og faxmaskiner, som forestiller et ark, hvor noen striper viser "tekst" - for sånn å angi hvilken side som skal være opp og ned.

Ellers kan du bare legge i arket (med teksten opp eller ned), og så trykke to ganger på send-tasten, det bruker å gi en kopi.

Får du bare et blankt ark ut som kopi, så må du snu arket/arkene du skal sende... :-)

Skrevet

Det varierer vel fra maskin til maskin. Og nå er det så lenge siden jeg har sendt en fax at jeg ikke husker!

Men det står alltid et symbol på kopi- og faxmaskiner, som forestiller et ark, hvor noen striper viser "tekst" - for sånn å angi hvilken side som skal være opp og ned.

Ellers kan du bare legge i arket (med teksten opp eller ned), og så trykke to ganger på send-tasten, det bruker å gi en kopi.

Får du bare et blankt ark ut som kopi, så må du snu arket/arkene du skal sende... :-)

Har vært så gnien at jeg har printet ut et skriv på baksiden av en reklamefax, serru, litt flaut om det er reklamen jeg sender ;-)

Men da får det bli sånn, jeg sender begge sider, de sjekker vel ikke hvilket nr reklamen kom fra :-)

Skrevet

Har vært så gnien at jeg har printet ut et skriv på baksiden av en reklamefax, serru, litt flaut om det er reklamen jeg sender ;-)

Men da får det bli sånn, jeg sender begge sider, de sjekker vel ikke hvilket nr reklamen kom fra :-)

Skjønner ikke hvorfor du trenger å gjøre det, men deg om det... :-)

Bare bruk "kopi-testen" som jeg foreslo, så finner du fort ut hvilken siden som skal være opp eller ned.

Eller let etter det symbolet som jeg snakket om, det bruker være veldig nær arkmateren, og er noen ganger "preget" i selve maskinen.

Skrevet

ok, misforsto det med å trykke på send-knappen jeg da, det blir altså ikke sendt selv om man trykker send, så lenge man trykker to ganger.. jaja, vi får se hva som skjer.

Skrevet

ok, misforsto det med å trykke på send-knappen jeg da, det blir altså ikke sendt selv om man trykker send, så lenge man trykker to ganger.. jaja, vi får se hva som skjer.

Så lenge du ikke taster noe nummer nei. Bare legg på arket og trykk to ganger på send-knappen. Jeg kan ikke _garantere_ at det gir kopi på din maskin, men jeg kan garantere at faxen ikke blir sendt noe sted, så lenge du ikke har tastet noe nummer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...