Gå til innhold

Stand up med John Cleese i spektrum

Anbefalte innlegg

Gjest moroklumpen
Skrevet

Tror dere at det showet er verdt pengene? Koster 600 kr for en billett. Har veldig lyst, men usikker på om han er gøy som stand up'er.

skorpionfisken
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, alt dere får oppleve som vi bare må se på TV.

Min datter er sur hvert år når det annonseres på TV om Disney on Ice. Det er mange hundre mil unna oss.

Jeg hadde helt klart spandert 600,- på John Cleese. Men ikke fly og hotel i tilegg.

Jaja, vi hadde jo Mandela-konserten da...

Gjest kroppogsjel
Skrevet

SELVFØLGELIG!

Sitter med to billetter i lommeboka nå jeg! Gleder meg som to griser!

Gjest moroklumpen
Skrevet

SELVFØLGELIG!

Sitter med to billetter i lommeboka nå jeg! Gleder meg som to griser!

Høres ut osm jeg bør kjøpe dem.. hehe Har du bra plsser da? *S* Kan man kjøpe billetter på alle narvesen kiosker, eller er det bare inne i oslo?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig er det verdt det.

Vi snakker sannsynligvis om verdens morsomste mann her.

Tenkte å ta turen selv.

Skrevet

Tror kanskje jeg skal legge turen dit, ja. :)

Gjest moroklumpen
Skrevet

Selvfølgelig er det verdt det.

Vi snakker sannsynligvis om verdens morsomste mann her.

Tenkte å ta turen selv.

Takk for bekreftelsen, måtte bare være sikker;o)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Høres ut osm jeg bør kjøpe dem.. hehe Har du bra plsser da? *S* Kan man kjøpe billetter på alle narvesen kiosker, eller er det bare inne i oslo?

Bestill billettene via www.billettluka.no søk på 30 mai og spektrum. Så kan du hente billettene på Narvesen. Nesten hvilken som helst narvesen.

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, alt dere får oppleve som vi bare må se på TV.

Min datter er sur hvert år når det annonseres på TV om Disney on Ice. Det er mange hundre mil unna oss.

Jeg hadde helt klart spandert 600,- på John Cleese. Men ikke fly og hotel i tilegg.

Jaja, vi hadde jo Mandela-konserten da...

Ja, er det ikke irriterende at "alt" skjer så langt unna at man må ha reise og opphold i tillegg!?

Man kan ikke få med seg alt her i verden dessverre ;o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...