Gjest betale regning Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Får fast regning hver måned fra samme firma, som jeg betaler over nettet. Er det forskjellig eller likt KIDnummer hver gang? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det skal være likt. Det er iallfall det på de to forskjellige som jeg har fast oppdrag på. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det er litt forskjellig fra firma til firma. Som regel er mesteparten av KID-nummeret det samme, bortsett fra de to-tre siste sifrene, som brukes for å skille mellom hvilken måneds innbetaling det er. 0 Siter
Gjest betale regning Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det skal være likt. Det er iallfall det på de to forskjellige som jeg har fast oppdrag på. Hvordan kan jeg da sjekke om jeg allerede har betalt regningen? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvordan kan jeg da sjekke om jeg allerede har betalt regningen? Det ser du vel på kvitteringene/kontoutskriften i nettbanken din? Der står jo datoen. Men dersom du legger inn et fast månedlig trekk, så vil du se at det blir trukket en gang månedlig, og ikke mer. Kan du ikke heller høre med firmaene om de har mulighet til å opprette avtalegiro? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.