Gå til innhold

hun spiste en gammel pølse

Anbefalte innlegg

Gjest bakterier i fleng?
Skrevet

Vi hadde pølser i går, og nå fant datteren min en pølse som katten skulle få. Så den har hun spist; kan hun bli dårlig i magen da? Den lå på kjøkkenbenken og har ikke vært i kjøleskapet.

Skrevet

Hvis jeg forstår deg riktig, så har hun spist en pølse som har ligget på benken i et halvt døgn? I så fall tåler hun sikkert det!

Skrevet

Hvis hun er relativt liten, kan du være sikker på at hun omtrent daglig putter ting i munnen som er _mye_ verre enn en pølse som har ligget på benken i romtemperatur.

Skrevet

"Bakterier i fleng"? Jeg håper for all del at du ikke slipper barna dine inn på kjøkkenet, engang. Du vet vel at det formelig spruter bakterier fra søppelbøtta, ut av skapet og rett i fleisen på de som så mye som titter inn på kjøkkenet?

"............................................"

Skrevet

Det overlever hun nok fint :o)

Pølser er jo stapp fulle av konserveringsmidler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...