Gjest bakterier i fleng? Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Vi hadde pølser i går, og nå fant datteren min en pølse som katten skulle få. Så den har hun spist; kan hun bli dårlig i magen da? Den lå på kjøkkenbenken og har ikke vært i kjøleskapet. 0 Siter
Mirabell Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvis jeg forstår deg riktig, så har hun spist en pølse som har ligget på benken i et halvt døgn? I så fall tåler hun sikkert det! 0 Siter
laban Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvis hun er relativt liten, kan du være sikker på at hun omtrent daglig putter ting i munnen som er _mye_ verre enn en pølse som har ligget på benken i romtemperatur. 0 Siter
Prozak Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 "Bakterier i fleng"? Jeg håper for all del at du ikke slipper barna dine inn på kjøkkenet, engang. Du vet vel at det formelig spruter bakterier fra søppelbøtta, ut av skapet og rett i fleisen på de som så mye som titter inn på kjøkkenet? "............................................" 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Det overlever hun nok fint ) Pølser er jo stapp fulle av konserveringsmidler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.