Nyttårsjenta' Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg kjøpte tidligere mye stoffer på "Stoff&Stil" utenfor Drammen. Men, nå har vi flyttet til andre siden byen (Lillestrøm) og jeg lurer da på om noen kjenner til en tilsvarende butikk - eller i hvert fall noen med mye stoffer til bra priser - på den siden av byen? 0 Siter
annegunn Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg tror knapt du finner noe med like godt utvalg og like lave priser noe annet sted. Jeg jobber omtrent der du bor, men drar til Drammen for å kjøpe stoff... 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg tror knapt du finner noe med like godt utvalg og like lave priser noe annet sted. Jeg jobber omtrent der du bor, men drar til Drammen for å kjøpe stoff... he he he. Det bør du vel kanskje ikke utbasunere offentlig? fikk bare noen assosiasjoner. 0 Siter
annegunn Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 he he he. Det bør du vel kanskje ikke utbasunere offentlig? fikk bare noen assosiasjoner. 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Du får handle på nettet da.. www.stoffogstil.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.