Gå til innhold

Pen "dressjakke" og sykkelshorts

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

24

• fei1365380229

14

• fuji1365380447

14

• Babette

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snåle greier. Tydeligvis er dette mote, ellers hadde neppe Celina gått i det.

Men, smaken er som kjent som baken...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes generelt sykkelshorts ser latterlig ut. Jeg kan knapt tenke meg et styggere plagg, og da hjelper det ikke at dama har ok kropp.

Nei, sykkelshorts bruker man når man sykler.

Skrevet

Synes generelt sykkelshorts ser latterlig ut. Jeg kan knapt tenke meg et styggere plagg, og da hjelper det ikke at dama har ok kropp.

Nei, sykkelshorts bruker man når man sykler.

Da er vi i hvert fall enige her:-)

fuji1365380447
Skrevet

Det er merkelig med mote - når det kommer noe "nytt", så tenker jeg først at: "det var grusomt, det skal jeg aldri går med"

Men det er akkurat som om øyet blir vant til det man ser mye, og før man vet ordet av det så liker man noe som er moderne men som man ikke likte for noen måneder siden.

Og bare så det er sagt; da jeg så bildene av Celina i dag, så tenke jeg på om jeg skulle skrive et innlegg om hvor syk og tynn og dårlig hun ser ut. Jeg syntes ikke at slike pipestilker til bein og en slik knokkelrøv er pent...

Men, hver sin smak...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da er vi i hvert fall enige her:-)

Jeg er for øvrig også enig med fuji. En dame med kyllingklår av den typen der burde holde seg langt unna sykkelshorts.

Noe annet er det når vi ser hun terrengsykkeldama i sykkelshorts. Hun har i hvert fall bein til det.

Celina har overhodet ikke bein til det stuntet der.

Og motefolk er generelt ustabile, så hva de faller for må man bare ta med en klype salt.

Skrevet

Det er merkelig med mote - når det kommer noe "nytt", så tenker jeg først at: "det var grusomt, det skal jeg aldri går med"

Men det er akkurat som om øyet blir vant til det man ser mye, og før man vet ordet av det så liker man noe som er moderne men som man ikke likte for noen måneder siden.

Og bare så det er sagt; da jeg så bildene av Celina i dag, så tenke jeg på om jeg skulle skrive et innlegg om hvor syk og tynn og dårlig hun ser ut. Jeg syntes ikke at slike pipestilker til bein og en slik knokkelrøv er pent...

Men, hver sin smak...

Jeg er helt enig med deg. Skullle akkurat til å si til Goliath at hun ikke har lår til dette, de er for tynne.

Men antrekket er tøft, synes jeg.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Skullle akkurat til å si til Goliath at hun ikke har lår til dette, de er for tynne.

Men antrekket er tøft, synes jeg.

Men det er jo åpenbart at kombinasjonen dukkefjes, pipestilker og rykter om et godt hode virker tiltrekkende på menn...

Skrevet

Celina er fin uansett hva hun har på seg. Jeg er ikke sikker på om jeg hadde blitt like fin i det antrekket.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er for øvrig også enig med fuji. En dame med kyllingklår av den typen der burde holde seg langt unna sykkelshorts.

Noe annet er det når vi ser hun terrengsykkeldama i sykkelshorts. Hun har i hvert fall bein til det.

Celina har overhodet ikke bein til det stuntet der.

Og motefolk er generelt ustabile, så hva de faller for må man bare ta med en klype salt.

Nemlig! Gi meg låra til Thor Hushovd any day ;-)

Da kan man tillate seg å vise seg i offentligheten med sykkelshorts.

Smatt-smatt!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det kan nok hende Celina er finere i det anntrekket enn mange andre ville vært. Syns liksom ho ser lekker ut uansett hva ho kler seg i.

fei1365380229
Skrevet

Men det er jo åpenbart at kombinasjonen dukkefjes, pipestilker og rykter om et godt hode virker tiltrekkende på menn...

Og så virker det som om "klart hode" (hvis hun har det da) virker avstøtende :)

Jeg syns ikke antrekket var så veldig fint, kanskje litt større rompe og litt tykkere ben hadde kledd det, men jeg syns ikke Celina kledde dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke på meg. Jeg kan knapt tenke meg en mindre sjarmerende kvinne enn Celina Middelfart.

Mulig jeg er litt rar, men jeg har virkelig ikke sansen for hennes utseende. Hun ser så fryktelig kjedelig ut, fullstendig blottet for sjarm.

Skrevet

Ikke på meg. Jeg kan knapt tenke meg en mindre sjarmerende kvinne enn Celina Middelfart.

Mulig jeg er litt rar, men jeg har virkelig ikke sansen for hennes utseende. Hun ser så fryktelig kjedelig ut, fullstendig blottet for sjarm.

Det er noe litt dukkeaktig eller plastik-aktig over henne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er noe litt dukkeaktig eller plastik-aktig over henne.

Hun minner meg om et blankt A4-ark.

Og et A4-ark er ikke spesielt spennende.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er enig med deg - det porselensdukkeaktige ansiktet ser ikke ut som det rommer ekte følelser i det hele tatt...

Men dersom man sier noe negativt om en slik vakker kvinne, så blir man bare oppfattet som "misunnelig".

Hvis jeg kunne velge fritt blandt utseende til flotte kvinner, så ville jeg heller sett ut som Beyonce.

Skrevet

Jeg synes hun er pen i ansiktet, men for kjølig dukkeaktig til å være sexy. Og som sagt for tynn og spinkel.

Om hodet hennes skal jeg ikke uttale meg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er enig med deg - det porselensdukkeaktige ansiktet ser ikke ut som det rommer ekte følelser i det hele tatt...

Men dersom man sier noe negativt om en slik vakker kvinne, så blir man bare oppfattet som "misunnelig".

Hvis jeg kunne velge fritt blandt utseende til flotte kvinner, så ville jeg heller sett ut som Beyonce.

Som mann kan jeg derimot si hva jeg vil om en kvinnes utseende. Det kan jeg vel for øvrig om menn også uten å bli oppfattet som misunnelig. Hehe, vi er jo ikke så pirkete på det som dere. :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Las teksten først og tenkte sykkelbukse og dressjakke??! Nei det er helt på trynet.Tok så en titt på bildet og kom til at noen kler det meste....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...