Gå til innhold

Pen "dressjakke" og sykkelshorts

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Celina er fin uansett hva hun har på seg. Jeg er ikke sikker på om jeg hadde blitt like fin i det antrekket.

Jeg hadde i allefall ikke blitt pen i det antrekket, hadde virkelig sett ut som en sånn "wannabe like stilig som kjendisene, men har hverken kropp eller penger til det" ;-)

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

24

• fei1365380229

14

• fuji1365380447

14

• Babette

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er merkelig med mote - når det kommer noe "nytt", så tenker jeg først at: "det var grusomt, det skal jeg aldri går med"

Men det er akkurat som om øyet blir vant til det man ser mye, og før man vet ordet av det så liker man noe som er moderne men som man ikke likte for noen måneder siden.

Og bare så det er sagt; da jeg så bildene av Celina i dag, så tenke jeg på om jeg skulle skrive et innlegg om hvor syk og tynn og dårlig hun ser ut. Jeg syntes ikke at slike pipestilker til bein og en slik knokkelrøv er pent...

Men, hver sin smak...

Faktisk så har hun veltrente ben med godt av muskler på - men veldig lite fett.

Hva tror du ellers det er som buler ut i underkant av sykkelbuksa...?

Skrevet

Men det er jo åpenbart at kombinasjonen dukkefjes, pipestilker og rykter om et godt hode virker tiltrekkende på menn...

Er det missunnelsen som stikker frem?

:-)

Skrevet

Jeg synes hun er pen i ansiktet, men for kjølig dukkeaktig til å være sexy. Og som sagt for tynn og spinkel.

Om hodet hennes skal jeg ikke uttale meg.

Selv synes jeg hun har en forholdsvis bra kropp, selv om den helt klart kunne vært enda litt mer muskuløs.

Men jeg har sett henne flere ganger lettkledd i virkligheten, og hun har forholdsvis flotte former - selv om de ikke er så store.

Dog synes jeg ikke hun eier sjarm, og heller et kjedelig ansikt.

Skrevet

Kjempe stilig faktisk. Men hva er ikke stilig på den frøkenen.

fuji1365380447
Skrevet

Er det missunnelsen som stikker frem?

:-)

Som jeg skrev litt lenger nede til SDD, så er det nesten umulig for en kvinne å si at hun ikke liker utseende til en annen kvinne uten å bli kalt "misunnelig".

Nei, jeg er ikke misunnelig på kroppen til Celina, for den syntes jeg ikke er noe fin. Jeg foretrekker litt kraftigere kvinner med veltrente kropper + litt former. A-la Beyonce f.eks.

Hun er deilig hun!

Skrevet

Jeg er for øvrig også enig med fuji. En dame med kyllingklår av den typen der burde holde seg langt unna sykkelshorts.

Noe annet er det når vi ser hun terrengsykkeldama i sykkelshorts. Hun har i hvert fall bein til det.

Celina har overhodet ikke bein til det stuntet der.

Og motefolk er generelt ustabile, så hva de faller for må man bare ta med en klype salt.

Hun kunne hatt litt mer muskler - spesielt på rumpa.

Men jeg har sett henne noen ganger i virkligheten - lettkledd. Og kroppen hennes er faktisk ganske fin og veltrent, selv om det kunne vært litt mer muskler der for å være en skikkelig øyeløfter.

Dog har hun et kjedelig ansikt med null sjarm.

Skrevet

Som jeg skrev litt lenger nede til SDD, så er det nesten umulig for en kvinne å si at hun ikke liker utseende til en annen kvinne uten å bli kalt "misunnelig".

Nei, jeg er ikke misunnelig på kroppen til Celina, for den syntes jeg ikke er noe fin. Jeg foretrekker litt kraftigere kvinner med veltrente kropper + litt former. A-la Beyonce f.eks.

Hun er deilig hun!

Ellers har jo Jennifer Lopez flott kropp. Men hun virker svært lite intelligent. (men det vet igrunn ikke jeg svært mye om, hun bare virker sånn).

Britney Spears har også flott kropp + Mira Craig. MEN jeg syntes alikevel at Celina er svært svært pen og lekker, men ikke sexy liksom, mer klassisk pen.

Skrevet

Hun er deilig hun!

Jeg måtte erte litt - derav smiletegnet. Dere damer er vanligvis så alt for lette å provoserer litt der:-)

Beyonce er en flott dame. Og heldigvis for oss menn, så liker vi damer i mange ulike former - selv om de kan være ganske så forskjellig.

fuji1365380447
Skrevet

Faktisk så har hun veltrente ben med godt av muskler på - men veldig lite fett.

Hva tror du ellers det er som buler ut i underkant av sykkelbuksa...?

Alle som har null undershudsfett har ganske synlig muskler.

Se bare på jenter med anoreksi, der kan man jo se hver lille muskel som spiller.

Men det er ikke det samme som at de er veltrent...

Jeg tror nok at Celia er i god form, men hun er alt for tynn for min smak.

fuji1365380447
Skrevet

Ellers har jo Jennifer Lopez flott kropp. Men hun virker svært lite intelligent. (men det vet igrunn ikke jeg svært mye om, hun bare virker sånn).

Britney Spears har også flott kropp + Mira Craig. MEN jeg syntes alikevel at Celina er svært svært pen og lekker, men ikke sexy liksom, mer klassisk pen.

Alle de damene du beskrev der er jeg kjempemisunnelig på!

Skrevet

Alle som har null undershudsfett har ganske synlig muskler.

Se bare på jenter med anoreksi, der kan man jo se hver lille muskel som spiller.

Men det er ikke det samme som at de er veltrent...

Jeg tror nok at Celia er i god form, men hun er alt for tynn for min smak.

Hun kunne kledd enda litt mer muskler.

Men ser du nøye på lårmuskelen hennes, så ser du at den ikke stikker frem som den gjør bare fordi hun har lite underhudsfett.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg måtte erte litt - derav smiletegnet. Dere damer er vanligvis så alt for lette å provoserer litt der:-)

Beyonce er en flott dame. Og heldigvis for oss menn, så liker vi damer i mange ulike former - selv om de kan være ganske så forskjellig.

Jepp, der ser du. Ikke lett å være ironisk på skrift.

Når det er sagt, så er det ofte at jeg ikke får med meg ironi eller sarkasme i virkeligheten heller...

Sukk, trenger et kurs...

Skrevet

Alle de damene du beskrev der er jeg kjempemisunnelig på!

He he.. De tar seg iallefall svært godt ut kroppsmessig. OG Mira viker jo til å være en svært likandes jente også :-)

MEN jeg syntes Celina er flott, kjempe flott, men det har nok noe med hele hennes vesen å gjøre. Men det finnes damer som er langt mer sexy (i mine øyne).

Skrevet

Nemlig! Gi meg låra til Thor Hushovd any day ;-)

Da kan man tillate seg å vise seg i offentligheten med sykkelshorts.

Smatt-smatt!

For at det skal bli en helhet, så bør vel også resten av kroppen stå til ben og rumpe?

Synes selv at Hushovd kunne vært litt kraftigere oventil for at det skulle være symetrisk, men forstår godt hvorfor han ikke ønsker flere kilo å dra på i oppoverbakkene:-)

fuji1365380447
Skrevet

Hun kunne kledd enda litt mer muskler.

Men ser du nøye på lårmuskelen hennes, så ser du at den ikke stikker frem som den gjør bare fordi hun har lite underhudsfett.

Jeg ville heller si det slik, at dersom man står slik med all tyngden på ett ben, og man IKKE får frem en liten kontur av en muskel - da har man problemer da!

Skrevet

Jepp, der ser du. Ikke lett å være ironisk på skrift.

Når det er sagt, så er det ofte at jeg ikke får med meg ironi eller sarkasme i virkeligheten heller...

Sukk, trenger et kurs...

Det er flere av oss som kunne trengt det:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var forferdelig stygt! :/

Den dagen jeg går i noe sånt, er det på tide med tvangsinnleggelse :P

Skrevet

Jeg ville heller si det slik, at dersom man står slik med all tyngden på ett ben, og man IKKE får frem en liten kontur av en muskel - da har man problemer da!

Så liten er den vel ikke:-)

Men jeg er ikke uenig i at hun kunne trengt litt mer "kjøtt på beinet" for virkelig å få en flott kropp. Dog ligger hun langt over gjennomsnittet - synes jeg.

fuji1365380447
Skrevet

For at det skal bli en helhet, så bør vel også resten av kroppen stå til ben og rumpe?

Synes selv at Hushovd kunne vært litt kraftigere oventil for at det skulle være symetrisk, men forstår godt hvorfor han ikke ønsker flere kilo å dra på i oppoverbakkene:-)

Jeg har alltid foretrukket lår og rumpe fremfor kraftig bryst og armmuskler på menn.

Desverre så er det mange menn som har misforstått helt - de pumper opp pectoralis så det ser ut som de har pupper, men lar lår å legger være som pipestilker.

Nei, ingenting er så sexy som et veltrent mannelår ,-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...