Gå til innhold

Pen "dressjakke" og sykkelshorts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de damene du beskrev der er jeg kjempemisunnelig på!

Forresten så syntes jeg ikke noe om Angelina Jolie, men det er jo som å banne i kjerka på DOL.

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

24

• fei1365380229

14

• fuji1365380447

14

• Babette

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Forresten så syntes jeg ikke noe om Angelina Jolie, men det er jo som å banne i kjerka på DOL.

Å påstå det er verre enn å trykke Muhammed tegningene!

Fy skamme deg!

:-)

fuji1365380447
Skrevet

Fine pupper, men pipestilk armer og bein og alt for store lepper.....

Jeg liker kjøtt på beina hos både kvinner og menn.

Skrevet

Men det er jo åpenbart at kombinasjonen dukkefjes, pipestilker og rykter om et godt hode virker tiltrekkende på menn...

Hun har da passert 30 uten å ha fått seg en ektemann. Peppermø, kalte man det før. Det var skrekken å bli peppermø.

Skrevet

Jeg har alltid foretrukket lår og rumpe fremfor kraftig bryst og armmuskler på menn.

Desverre så er det mange menn som har misforstått helt - de pumper opp pectoralis så det ser ut som de har pupper, men lar lår å legger være som pipestilker.

Nei, ingenting er så sexy som et veltrent mannelår ,-)

Det bør være en viss grad av symetri - og personlig synes jeg begge deler kan bli like "galt".

Men smaken er som baken:-)

Skrevet

Å påstå det er verre enn å trykke Muhammed tegningene!

Fy skamme deg!

Ja, jeg antok det ;-) Får holde meg inne de neste par ukene... ;-/

Skrevet

Selv synes jeg hun har en forholdsvis bra kropp, selv om den helt klart kunne vært enda litt mer muskuløs.

Men jeg har sett henne flere ganger lettkledd i virkligheten, og hun har forholdsvis flotte former - selv om de ikke er så store.

Dog synes jeg ikke hun eier sjarm, og heller et kjedelig ansikt.

Overkroppen er bra, men hun er for spinkel i underkroppen.

Men det er jo heldigvis en smaksak. Nydelig hud har hun i alle fall.

Skrevet

HUN er sexy, hun. Har dette litt dyriske over seg.

Skrevet

Grøsser og får flashbacks til sist sånne bukser var på moten:-/

Jeg synes Celina er ei flott dame, men jeg synes kanskje hun er litt vel tynn i bena til å kle sykkelbuksene. Hvis man nå kan konkludere med at det er mulig å kle et slikt plagg:-)

Jeg må si jeg gruer meg til å se bilder av Victoria Beckham i sykkelbukser. Det blir ikke et vakkert syn!

Skrevet

Celina kler vel alt, for hun er flott.

Men sånn generelt syns jeg det var en stygg mote.

Enig med M.A., hvis jeg kler meg i noe sånt en gang så er det på tide at noen kommer og plukker meg opp for tvangsinnleggelse.

;-)

Skrevet

HUN er sexy, hun. Har dette litt dyriske over seg.

Nei, hun er stort sett bare lepper, og innsugde kinn. Isolert sett har hun en flott hårmanke.

fei1365380229
Skrevet

Det syns ikke jeg heller. Ikke mannen min heller forresten :) Fortalte han at hun var kåret til verdens vakreste kvinne og det kunne han ikke tro.

Men så faller han ikke får den typen da, han faller nå mer for sånne som meg f.eks. :)

Skrevet

He he he - husker en gang - for leeeenge siden (begynnelsen av nittitallet, kanskje?) at jeg gikk i noe a'la dette. Den gang jeg også syntes at hotpants og dressjakke var lekkert... Det var jo kjempestilig da - men NÅ er jeg ikke så sikker på at jeg synes det ser no særlig fint ut.

Huff, sa gammel jeg plutselig følte meg!

Skrevet

Ja, jeg antok det ;-) Får holde meg inne de neste par ukene... ;-/

Skrevet

Det syns ikke jeg heller. Ikke mannen min heller forresten :) Fortalte han at hun var kåret til verdens vakreste kvinne og det kunne han ikke tro.

Men så faller han ikke får den typen da, han faller nå mer for sånne som meg f.eks. :)

He he.. Tror ikke det er gubbens favoritt heller. Vet han syntes Catrina Zeta Jones er svært flott. Og det synet deler han med meg :-)

Skrevet

Overkroppen er bra, men hun er for spinkel i underkroppen.

Men det er jo heldigvis en smaksak. Nydelig hud har hun i alle fall.

Rumpa er det sted på kroppen hvor hun har størst "forbedringspotensiale".

Liker rumper med litt sprett i, men uten å være for store:-)

fuji1365380447
Skrevet

Det bør være en viss grad av symetri - og personlig synes jeg begge deler kan bli like "galt".

Men smaken er som baken:-)

He-he.. Jeg burde legge meg etter skøyteløpergutta.

De har lår, de!

Skrevet

Rumpa er det sted på kroppen hvor hun har størst "forbedringspotensiale".

Liker rumper med litt sprett i, men uten å være for store:-)

Jeg har en sånn en, gamle kjerringa! Mye motbakkeløping gir resultater.

fei1365380229
Skrevet

He he he - husker en gang - for leeeenge siden (begynnelsen av nittitallet, kanskje?) at jeg gikk i noe a'la dette. Den gang jeg også syntes at hotpants og dressjakke var lekkert... Det var jo kjempestilig da - men NÅ er jeg ikke så sikker på at jeg synes det ser no særlig fint ut.

Huff, sa gammel jeg plutselig følte meg!

Jeg gikk med dette på begynnelsen av 90-tallet jeg også. *grøss*

Det går nok ikke lang tid så gjør vi det igjen :)

fei1365380229
Skrevet

He he.. Tror ikke det er gubbens favoritt heller. Vet han syntes Catrina Zeta Jones er svært flott. Og det synet deler han med meg :-)

Ja hun er flott! Mannen min har en fornuftig innstilling til skjønnhet (syns jeg da).

For det første skal man ikke være for tynn, ikke for blond, ikke for pen, ikke for falsk, gjerne ha litt i hodet osv.

Selv syns jeg heller ikke "fotomodellgutter" er de peneste, men jeg gjør et unntakk for Johnny Depp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...