Gå til innhold

Pen "dressjakke" og sykkelshorts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sånn en, gamle kjerringa! Mye motbakkeløping gir resultater.

Det er bra.

Ta godt vare på den, og du vil møte mange og lange blikk fra gutta i lang tid fremover:-)

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

24

• fei1365380229

14

• fuji1365380447

14

• Babette

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Flott og sikkert intelligent dame, men ups, man går da ikke ut i bare mamelukkene!

Skrevet

He-he.. Jeg burde legge meg etter skøyteløpergutta.

De har lår, de!

Og de fleste av dem er fullstendig ute av symetri.

For meg blir de faktisk litt komiske å se på.

En spinkle liten overkropp, på et understell som passer til en kjempe:-)

Skrevet

Ja hun er flott! Mannen min har en fornuftig innstilling til skjønnhet (syns jeg da).

For det første skal man ikke være for tynn, ikke for blond, ikke for pen, ikke for falsk, gjerne ha litt i hodet osv.

Selv syns jeg heller ikke "fotomodellgutter" er de peneste, men jeg gjør et unntakk for Johnny Depp :)

Og jeg gjør unntak for Sawyer !! :-)

Skrevet

Grøsser og får flashbacks til sist sånne bukser var på moten:-/

Jeg synes Celina er ei flott dame, men jeg synes kanskje hun er litt vel tynn i bena til å kle sykkelbuksene. Hvis man nå kan konkludere med at det er mulig å kle et slikt plagg:-)

Jeg må si jeg gruer meg til å se bilder av Victoria Beckham i sykkelbukser. Det blir ikke et vakkert syn!

Til dere som kommenterer at 'tynne lår' i sykkelbukser ikke er noe særlig. Altså, når ble tykke lår i sykkelbukser noe særlig? *S*

fei1365380229
Skrevet

Og jeg gjør unntak for Sawyer !! :-)

Jeg har falt ut av Lost jeg, det ble for mange episoder og for sent om kvelden, men han er grei nok han altså :)

Skrevet

Som jeg skrev litt lenger nede til SDD, så er det nesten umulig for en kvinne å si at hun ikke liker utseende til en annen kvinne uten å bli kalt "misunnelig".

Nei, jeg er ikke misunnelig på kroppen til Celina, for den syntes jeg ikke er noe fin. Jeg foretrekker litt kraftigere kvinner med veltrente kropper + litt former. A-la Beyonce f.eks.

Hun er deilig hun!

Har ikke hun låvedørsræv?

Unnskyld, jeg er bare ovenpå fordi jeg kommer fra tannlegen :)

Skrevet

Jeg har falt ut av Lost jeg, det ble for mange episoder og for sent om kvelden, men han er grei nok han altså :)

Grei nok!?!?! Errrù spik spenna gÆÆern han er da mer enn "grei nok"!?!??!?! ;-)

Gjest halsbrann
Skrevet

Til dere som kommenterer at 'tynne lår' i sykkelbukser ikke er noe særlig. Altså, når ble tykke lår i sykkelbukser noe særlig? *S*

Der finnes jo en mellomting mellom tynne lår og tjukke lår, da.

fei1365380229
Skrevet

Grei nok!?!?! Errrù spik spenna gÆÆern han er da mer enn "grei nok"!?!??!?! ;-)

:) Mer en grei nok da!

Skrevet

Jeg gikk med dette på begynnelsen av 90-tallet jeg også. *grøss*

Det går nok ikke lang tid så gjør vi det igjen :)

Vel... den gangen hadde jeg kropp til å gå med det. Kanskje ikke helt så lekkert på meg i dag ;-)

fuji1365380447
Skrevet

Har ikke hun låvedørsræv?

Unnskyld, jeg er bare ovenpå fordi jeg kommer fra tannlegen :)

Jeg liker litt sånne kraftige velformede kvinnerumper.

Men det er kanskje fordi jeg er litt bred over baken selv ;-)

Skrevet

Ah, rett skal være rett. Det er ikke noe særlig det heller.

Slanke, passe muskuløse lår skal det være inni sykkelbuksene hvis de nå absolutt skal brukes. Og de må selvsagt ikke bæres av hjulbente, kalvbente eller enbente.

;-)

fei1365380229
Skrevet

Vel... den gangen hadde jeg kropp til å gå med det. Kanskje ikke helt så lekkert på meg i dag ;-)

Hvordan må kroppen være for å gå med det da? Se deg rundt da.... og se alt hva folk går med.

Svære mager og kort genser.

Slappe pupper og dyp utringning.

Vapsete bein og kort/korte skjørt.

Enorm mage og pupper og åletrang genser.

Kort bukse og rygg som buler utenfor linningen

Nei, samme hva...... sykkelshortsen skal snart inn i skapet her hos meg :)

fei1365380229
Skrevet

Jeg liker litt sånne kraftige velformede kvinnerumper.

Men det er kanskje fordi jeg er litt bred over baken selv ;-)

Jeg er litt som deg. Har funnet ut at jeg liker jenter som ligner litt på meg selv, det blir liksom så uoppnåelig når man har kraftig beinbygning og masse muskler å ønske seg Celinas fasong f.eks.

Da er det bedre å se på jenter som kan være noe mer oppnåelige, men i forhold til de jentene du nevner har jo jeg mega-liten rompe :)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er litt som deg. Har funnet ut at jeg liker jenter som ligner litt på meg selv, det blir liksom så uoppnåelig når man har kraftig beinbygning og masse muskler å ønske seg Celinas fasong f.eks.

Da er det bedre å se på jenter som kan være noe mer oppnåelige, men i forhold til de jentene du nevner har jo jeg mega-liten rompe :)

He-he, jeg òg...

Skrevet

he-he...tuche :-)

Skrevet

Som jeg skrev litt lenger nede til SDD, så er det nesten umulig for en kvinne å si at hun ikke liker utseende til en annen kvinne uten å bli kalt "misunnelig".

Nei, jeg er ikke misunnelig på kroppen til Celina, for den syntes jeg ikke er noe fin. Jeg foretrekker litt kraftigere kvinner med veltrente kropper + litt former. A-la Beyonce f.eks.

Hun er deilig hun!

Nam - nam:

http://www.enoma.org/eno/g/3/beyonce/9.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...