Gå til innhold

Pen "dressjakke" og sykkelshorts

Anbefalte innlegg

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

24

• fei1365380229

14

• fuji1365380447

14

• Babette

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Egentlig driter jeg i hele sykkelshortsen, det søte og morsomme her er at det er du som har skrevet innlegget og legger ut linken:-D

Homsepatruljen neste? ;-)

Skrevet

Jeg har alltid foretrukket lår og rumpe fremfor kraftig bryst og armmuskler på menn.

Desverre så er det mange menn som har misforstått helt - de pumper opp pectoralis så det ser ut som de har pupper, men lar lår å legger være som pipestilker.

Nei, ingenting er så sexy som et veltrent mannelår ,-)

....det er ingen ting som veldefinete armmuskler og en velbygd ryggtavle....mmmmmmm, rygg kan være dritsexy:-)

Skrevet

Jeg hadde nok sperret opp øynene og lurt på om hun hadde glemt skjørtet... Nei, ingen pen kombinasjon etter min smak.

Skrevet

Var ikke dette 80-tallet da? Huff og huff, måtte sykkel shortsen forbli nettopp sykkel shorts.

Ser det kommer mye shorts til våren/ sommeren, i en fæl lengde synes jeg da.

Skrevet

Celina kan være så lekker hun bare vil, det antrekket der ser ikke bra ut. På noen.

*holder meg for øynene*

Skrevet

Til dere som kommenterer at 'tynne lår' i sykkelbukser ikke er noe særlig. Altså, når ble tykke lår i sykkelbukser noe særlig? *S*

Hehe, det har du evig rett i. Derfor kan jeg uten problemer love høytidelig at jeg ikke på vilkår skal kle meg i det. ;o)

Egentlig er sykkelshorts et plagg som kun de veltrente kler. Og spør du meg, bør det brukes kun til trening, også.

Skrevet

Merkelig kombinasjon...

Men jeg trodde ikke at du, Goliath, så slikt?

Skrevet

Å, jeg trodde først det var en ny tråd fra hun som pleide å sove i sykkelshorts når hun besøkte kjæresten sin..

*Skuffet*

Men OK, det er bare å innrømme det, Celina kler det meste. Til og med sykkelshorts.

Skrevet

Merkelig kombinasjon...

Men jeg trodde ikke at du, Goliath, så slikt?

Når et slikt bilde dukker opp øvert på websiden til VG, så er det jo vanskelig ikke å legge merke til det.

Og også jeg har en smak - MIN smak:-)

Skrevet

Egentlig driter jeg i hele sykkelshortsen, det søte og morsomme her er at det er du som har skrevet innlegget og legger ut linken:-D

Homsepatruljen neste? ;-)

Jeg er en mann med mange sjulte egenskaper :-)

Skrevet

....det er ingen ting som veldefinete armmuskler og en velbygd ryggtavle....mmmmmmm, rygg kan være dritsexy:-)

Da skulle du sett min....he-he

Skrevet

Da skulle du sett min....he-he

Sorry ass, men jeg tror ikke engang en kraftig ryggtavle hjelper deg unna femistemplet nå:-D

Skrevet

Sorry ass, men jeg tror ikke engang en kraftig ryggtavle hjelper deg unna femistemplet nå:-D

Pokker også....:-)

Skrevet

Til dere som kommenterer at 'tynne lår' i sykkelbukser ikke er noe særlig. Altså, når ble tykke lår i sykkelbukser noe særlig? *S*

Det finnes da jaggu en mellomting mellom ben som kan bruke sugerør som stilongs og tykke ben...

"............................................."

Skrevet

Jeg liker litt sånne kraftige velformede kvinnerumper.

Men det er kanskje fordi jeg er litt bred over baken selv ;-)

Det er definitivt bedre enn spinkle ikke-rumper, ja :-) Enkelte kvinner har direkte ukvinnelige rumper, noe som åpenbart er "in" i vår tid.

Skrevet

He he.. De tar seg iallefall svært godt ut kroppsmessig. OG Mira viker jo til å være en svært likandes jente også :-)

MEN jeg syntes Celina er flott, kjempe flott, men det har nok noe med hele hennes vesen å gjøre. Men det finnes damer som er langt mer sexy (i mine øyne).

Jeg har ikke oppfattet hva som er tiltrekkende ved hennes vesen. Når jeg har sett henne på tv, så har hun stort sett fremstått som ikke særlig smart, treg til å skjønne humoristiske bemerkninger, veldig påtatt stiv etc. Men hun _er_ jo neppe så dum som hun virker.

Skrevet

Det er definitivt bedre enn spinkle ikke-rumper, ja :-) Enkelte kvinner har direkte ukvinnelige rumper, noe som åpenbart er "in" i vår tid.

Ja, jeg så f. eks. Katrine Sørland på TV bakfra. Hun har veldig smale hofter og nesten ikke rumpe. Det er dessverre en utbredt tendens at unge mennesker av begge kjønn har flate ikke-rumper, og at kvinnene har smale hofter.

De sitter vel for mye på ræva.

Skrevet

Ikke på meg. Jeg kan knapt tenke meg en mindre sjarmerende kvinne enn Celina Middelfart.

Mulig jeg er litt rar, men jeg har virkelig ikke sansen for hennes utseende. Hun ser så fryktelig kjedelig ut, fullstendig blottet for sjarm.

"Kjedelig", ja - det var ordet jeg letet etter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...