Gå til innhold

Pen "dressjakke" og sykkelshorts

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg så f. eks. Katrine Sørland på TV bakfra. Hun har veldig smale hofter og nesten ikke rumpe. Det er dessverre en utbredt tendens at unge mennesker av begge kjønn har flate ikke-rumper, og at kvinnene har smale hofter.

De sitter vel for mye på ræva.

I tillegg så er jo buksene "ungdommen" bruker i dag laget slik at de fremhever at det ikke er noe rumpe der.

"............................................."

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

24

• fei1365380229

14

• fuji1365380447

14

• Babette

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Ja, jeg så f. eks. Katrine Sørland på TV bakfra. Hun har veldig smale hofter og nesten ikke rumpe. Det er dessverre en utbredt tendens at unge mennesker av begge kjønn har flate ikke-rumper, og at kvinnene har smale hofter.

De sitter vel for mye på ræva.

Trodde jeg hadde hørt at det var grunnen til at rompene vokste jeg da men....?

Har ihvertfall hørt at sånn evolusjonsmessig så skulle rompa bli større, storetåa bli mindre og hjerne bli enorm :)

Skrevet

Nemlig! Gi meg låra til Thor Hushovd any day ;-)

Da kan man tillate seg å vise seg i offentligheten med sykkelshorts.

Smatt-smatt!

"Nemlig! Gi meg låra til Thor Hushovd any day ;-)"

Det hadde vel ikke sett helt knall ut på Celina...:-)

Skrevet

I tillegg så er jo buksene "ungdommen" bruker i dag laget slik at de fremhever at det ikke er noe rumpe der.

Ja, det skal være sikkert.De henger og slenger og sagger og subber i bakken.

fei1365380229
Skrevet

Det heter ikke rumpe, men ROMPE :) Er du fra beste vestkant eller?

fei1365380229
Skrevet

Ja, det skal være sikkert.De henger og slenger og sagger og subber i bakken.

Har du sett den buksa til Victoria Beckham med kongekrone på, den er skikkelig "press inn rompe" bukse. Det er to bein rett opp i ryggen jo :)

Skrevet

Trodde jeg hadde hørt at det var grunnen til at rompene vokste jeg da men....?

Har ihvertfall hørt at sånn evolusjonsmessig så skulle rompa bli større, storetåa bli mindre og hjerne bli enorm :)

Hehe, i så fall blir de store og flate som pannekaker. Jeg mener bestemt at man får flat rumpe hvis man sitter mye og bruker musklene lite.

fei1365380229
Skrevet

Hehe, i så fall blir de store og flate som pannekaker. Jeg mener bestemt at man får flat rumpe hvis man sitter mye og bruker musklene lite.

Tror ikke de blir som pannekaker, men litt utflytende blir de nok, de er nok ikke sprettromper nei.

Men det er sikkert forskjellig fra om du sitter mye og er tynn eller om du sitter mye og er tykk.

Skrevet

Tror ikke de blir som pannekaker, men litt utflytende blir de nok, de er nok ikke sprettromper nei.

Men det er sikkert forskjellig fra om du sitter mye og er tynn eller om du sitter mye og er tykk.

Ja, de rumpeløse jeg sikter til, er tynne. Eller de kan godt ha noen pølser rundt livet, men ingen rumpe.

Skrevet

"Nemlig! Gi meg låra til Thor Hushovd any day ;-)"

Det hadde vel ikke sett helt knall ut på Celina...:-)

Hahaha.

Skrevet

Faen også :) Jeg har alltid skrevet rumpe, men så har jeg fått for meg at det nå skulle skrives rompe isteden, men det er jo overhodet ikke lov :(

*snakk om å drite seg ut*

*Hovere*

:-)

"........................................"

Skrevet

Faen også :) Jeg har alltid skrevet rumpe, men så har jeg fått for meg at det nå skulle skrives rompe isteden, men det er jo overhodet ikke lov :(

*snakk om å drite seg ut*

Da skriver vi ræva for sikkerhets skyld, så slipper vi å drite oss ut, hehe.

Velvalgt uttrykk.

Skrevet

*Hovere*

:-)

"........................................"

Hva med runke/ronke?

Skrevet

Det finnes da jaggu en mellomting mellom ben som kan bruke sugerør som stilongs og tykke ben...

Er det sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...