Gjest forstuet? Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Fikk et velrettet spark i hånda for nærmere 3 uker siden. Det gjør fortsatt vondt i en finger, på midterste ledd, når jeg bruker den eller når jeg kniper om leddet. Er det noe jeg kan gjøre, f.eks stive av fingeren? 0 Siter
Gjest vært i samme situasjon Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg vil bare si at jeg fikk en liknende skade i fingeren (riktignok selvforskyldt), med samme symptomer som du. Jeg fikk beskjed om å IKKE stive av fingeren på noen måte, men fortsette å trene litt og litt på å bøye den, selv om det gjorde vondt. Hvis ikke ville senen/leddbåndet (eller hva det var) slutte å bli elastisk, og bli for kort isteden. Samtidig fikk jeg beskjed at det ville ta lang tid, og det tok ca. 4 mnd før den var bra igjen. For ordens skyld kan du jo få tatt en røntgen av fingeren, men "kuren" er visst den samme uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.