Gå til innhold

Fu : Liker du dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen selv? Ja, hund

Er det noen dyr du liker spesielt godt? Hund såklart ;-)

Er det noen dyr du ikke liker så godt? nakenhund

Er det noen du er redd for? pitbull og amstaff

Blir du trist av å lese triste dyrehistorier i avisen? JA!

Er du medlem av noen dyrevernsorganisajon? Nei

Sånn for å nysje litt! ;-) Jeg er VELDIG glad i dyr, og har alltid vært

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

5

• Lucretia

4

• flisa

2

• Luska

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du noen selv?

Nei.

Er det noen dyr du liker spesielt godt?

Koalabjørner og fredelige øgler.

Er det noen dyr du ikke liker så godt?

Hunder og katter, blir nervøs i nærheten av dem.

Er det noen du er redd for?

Løse hunder.

Blir du trist av å lese triste dyrehistorier i avisen?

JA!

Er du medlem av noen dyrevernsorganisajon?

Nei.

Skrevet

"Liker du dyr?"

Jeg har ikke noe imot dyr som sådan, nei. Liker de aller fleste - men jeg elsker ikke alle dyr med ubetinget glød.

"Har du noen selv?"

Nei. Jeg er oppvokst med hund og kan kanskje tenke meg det igjen, men foreløpig får jeg oppfostre unger, så får bikkja komme når de tobente er litt mer selvgående. Dessuten må mannen i huset overtales først. ;o)

"Er det noen dyr du liker spesielt godt?"

Hunder, helst ikke av den aller minste typen. Og pingviner er knallfine, men antageligvis ganske dårlige kjæredyremner. Surikater er morsomme småkarer. Og nebbdyr ser veldig gøyale ut.

"Er det noen dyr du ikke liker så godt?"

Jeg har virkelig ikke sansen for fugler. De har ekle føtter (eller klør, heter det vel), stirrende små knappenålsøyne og jeg ser for meg at fjærene er fulle av lus og faenskap. Ikke er det mulig å tillegge dem noen personlighet heller, selv ikke med all fantasi i verden.

"Er det noen du er redd for?"

Jeg er litt redd for hester....de har så stoooore ansikter.

"Blir du trist av å lese triste dyrehistorier i avisen?"

Det kommer an på. Jeg blir seffern aldri glad over å lese triste dyrehistorier - men det er ikke alltid jeg klarer å ta det helt innover meg, heller.

"Er du medlem av noen dyrevernsorganisajon?"

Nei.

Skrevet

Fikk du mailen min?

PS. Jeg liker ikke dyr jeg heller:-)

Lest, besvares i morgen, håper jeg.

Grattis! Salutt på Meldinger også :)

Skrevet

"Jeg synes hunder har mange ekle ting for seg. De skal stikke snuten opp i skrevet på alle damer, og de hopper og river en overende. Og sikler. Og bråker verre enn en gjennomsnitts kolikkbaby... Dessuten vemmes jeg når jeg ser fok som "kliner" med hundene sine. Yækk! Tenk på alle steder den har hatt snuten sin, da!"

Godt skrevet :) Jeg har en venninne som er bortpå alle hunder og katter hun ser, jeg syns det er motbydelig. To sekunder før hadde den sikkert vært og slikket seg i ræva.

Usj, ja. Eller så har den tatt seg en joggetur i skauen ved huset og smakt litt på ei død katte som har ligget og godgjort seg der en stund...

Skrevet

Lest, besvares i morgen, håper jeg.

Grattis! Salutt på Meldinger også :)

Du behøver ikke stresse, men jeg mener du sa engang at du ikke sjekket den så ofte:-)

Skrevet

Først svaret på overskriften: JA, jeg liker dyr!! Veldig glad i dyr og dyreprogrammer etc

"Har du noen selv?"

Nei, har ikke funnet tid og ork i hverdagen til det.

HUNDER!!!

Men selv jeg kan styre meg for kjøtere som står og gjør hele dagen!

Edderkopper, slanger.

Edderkopper, slanger

Ja! Men heldigvis ikke så mye nå som da jeg var barn. F eks så gråt jeg en helt lørdagskveld etter å ha sett på "Bit for bit - bilde for bilde" med Roald Øyen. De skulle gjette på et bilde av romhunden Laika, og da de var ferdige sa Øyen om hunden: "... men som aldri kom tilbake til jorden!" *S*

Nei

Ellers kan jeg legge til at jeg nå er tilbake til "normalen" når det gjelder katter - dvs veldig stas med katter! :-) Men en periode da jeg hadde barn i sandkassealder kunne jeg irritere meg grenseløst over nabolagets katter som kom og dreit i sandkassa til ungen min! Grrrrr!!!! For å sitere en kollega: "Hvorfor synes naboen det er sås tas å ha katt når katta likevel bare er i MIN hage?"

*he he*

Men nå synes jeg at det er hyggelig med en katt som tusler innom hagen for en liten klapp, akkurat slik som jeg gjorde før! :-)

Gjest baremei
Skrevet

Ja, jeg elsker dyr:)

"Har du noen selv?"

Nei, dessverre, ikke for øyeblikket.Men har VELDIG lyst på:)

Hunder er aller best!! Ellers har jeg en forkjærlighet for geiter og pingviner.

Insekter og rotter. Og slanger!

Slanger, uææææ :-S

Ja, det blir jeg. Senest da jeg leste om valper som blir brukt til narkotikasmugling. Men tross alt er historier om triste menneskeskjebner hakket verre, synes jeg.

Nei

Skrevet

Nei - jeg "ser" dem ikke. De andre hjemme stopper opp og klapper hunder og katter og koster og matter - jeg vil bare videre og syns de er til bry...

Men jeg liker undulater - de har jeg hatt 2 av.

fei1365380229
Skrevet

Nei - jeg "ser" dem ikke. De andre hjemme stopper opp og klapper hunder og katter og koster og matter - jeg vil bare videre og syns de er til bry...

Men jeg liker undulater - de har jeg hatt 2 av.

Er ikke undulater dyr? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...