Gjest liker ingen dyr Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg liker ikke dyr jeg, -som kjæledyr altså.... Ser jo nødvendigheten av at det må være dyr i denne verden, men jeg vil ikke ta på dem ;o) 0 Siter
Gjest liker ingen dyr Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 ...og dette var et svar som skulle vært lengre ned ja (hahaha)... 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Tror det er derfor du ikke liker dyr jeg. At du ikke tar skikkelig på dem. Når det er uvant kan det være en bøyg å komme over, men hadde du tatt mye på et dyr, tror jeg du ville blitt "omvendt". Gjennom nærhet til et spesielt dyr vil du se dens personlighet, for eksempel katt, og det er vanskelig ikke å bli glad i en da. 0 Siter
Gjest liker ingen dyr Skrevet 6. februar 2006 Skrevet 6. februar 2006 Tror det er derfor du ikke liker dyr jeg. At du ikke tar skikkelig på dem. Når det er uvant kan det være en bøyg å komme over, men hadde du tatt mye på et dyr, tror jeg du ville blitt "omvendt". Gjennom nærhet til et spesielt dyr vil du se dens personlighet, for eksempel katt, og det er vanskelig ikke å bli glad i en da. Har vært slik siden jeg var liten. Tar jeg på et dyr, særlig med pels, må jeg vaske meg snarest. Vil jo ikke være slik, men dette er vel min lille psykogreie. De fleste har jo ett eller annet ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.