Gå til innhold

nei....

Gjest liker ingen dyr

Anbefalte innlegg

Gjest liker ingen dyr
Skrevet

Jeg liker ikke dyr jeg, -som kjæledyr altså....

Ser jo nødvendigheten av at det må være dyr i denne verden, men jeg vil ikke ta på dem ;o)

Gjest liker ingen dyr
Skrevet

...og dette var et svar som skulle vært lengre ned ja (hahaha)...

Skrevet

Tror det er derfor du ikke liker dyr jeg. At du ikke tar skikkelig på dem. Når det er uvant kan det være en bøyg å komme over, men hadde du tatt mye på et dyr, tror jeg du ville blitt "omvendt". Gjennom nærhet til et spesielt dyr vil du se dens personlighet, for eksempel katt, og det er vanskelig ikke å bli glad i en da.

Gjest liker ingen dyr
Skrevet

Tror det er derfor du ikke liker dyr jeg. At du ikke tar skikkelig på dem. Når det er uvant kan det være en bøyg å komme over, men hadde du tatt mye på et dyr, tror jeg du ville blitt "omvendt". Gjennom nærhet til et spesielt dyr vil du se dens personlighet, for eksempel katt, og det er vanskelig ikke å bli glad i en da.

Har vært slik siden jeg var liten.

Tar jeg på et dyr, særlig med pels, må jeg vaske meg snarest.

Vil jo ikke være slik, men dette er vel min lille psykogreie. De fleste har jo ett eller annet ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...