Gå til innhold

Donnie Darco

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Fotballkamp??

Åja, jeg vet nok forresten hvorfor. :-)

Jeg aner ikke hvorfor, så da er jeg nok ikke deg likevel :-)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

14

• amber sun

10

• Lucretia

6

• ShitDiddelyDo

2

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir straks skeptisk når jeg ser at Patrick Swayze er med, men.....

Patrick Swayze har bare en bi-rolle i filmen, men når det er sagt gjør han her faktisk sin eneste gode filmrolle noensinne.

En meget god film, og ikke la dere skremme av filmens plott hvor det dras inn en kjempekanin. Det høres idiotisk ut, men det er ikke det.

Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor, så da er jeg nok ikke deg likevel :-)

hehe så slipper vi å lure mer på om vi er samme person lenger ihvertfall. *s*

Hvorfor kan vi ta på msn. :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

hehe så slipper vi å lure mer på om vi er samme person lenger ihvertfall. *s*

Hvorfor kan vi ta på msn. :-)

Jeg så etter deg på msn nå, men da hadde du nok logget av.

Vi chattes senere :)

Skrevet

Patrick Swayze har bare en bi-rolle i filmen, men når det er sagt gjør han her faktisk sin eneste gode filmrolle noensinne.

En meget god film, og ikke la dere skremme av filmens plott hvor det dras inn en kjempekanin. Det høres idiotisk ut, men det er ikke det.

Ok :-) Da skal jeg vurdere å se den. P S er ikke akkurat en skuespiller jeg syntes er veldig god. Men ettersom jeg så navnet hans langt ned på listen, antok jeg at han ikke hadde noen svært fremtredende rolle.

Takk for tips !

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Om det ikke dukker opp andre hyggeligere gjøremål i kveld, så er det mulig jeg tar den som en utfordring.

Sånne omtaler får frem litt trass i meg, jeg får lyst til å vise at jeg kan forstå den på første forsøk.

Men jeg har også stor tro på fjellvettreglene, så det er godt mulig at jeg "vender i tide, siden det er ingen skam å snu" :-)

Jeg synes absolutt du skulle se den. Iallefall gi den en sjanse og se begynnelsen.

Og når det kommer til det å skjønne filmen, så kan jo en film være bra selv om man ikke forstår alt? Jeg skjønte riktignok mer og mer for hver gang jeg så filmen de første 3-4 gangene, men jeg elsket den allerede etter første gang! :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg synes absolutt du skulle se den. Iallefall gi den en sjanse og se begynnelsen.

Og når det kommer til det å skjønne filmen, så kan jo en film være bra selv om man ikke forstår alt? Jeg skjønte riktignok mer og mer for hver gang jeg så filmen de første 3-4 gangene, men jeg elsket den allerede etter første gang! :)

Hvor mange ganger har du sett den?

hare1365380455
Skrevet

Fotballkamp??

Åja, jeg vet nok forresten hvorfor. :-)

Hva? Hvorfor? Forklar på mail...

hare1365380455
Skrevet

Det er bare godlyd i Ulvinnen nå :)

God fotballkamp, Hare!

Det var kaldt! Jeg har ikke vintersko, ser du.

Skrevet

Hva? Hvorfor? Forklar på mail...

Mail er sendt. :-)

Skrevet

Tror ikke jeg orker å se den selv i kveld, men har hørt fra hele vennegjengen at denne filmen er genial ja.

Så den er på listen over ting som skal sees en gang *s*

hare1365380455
Skrevet

Mail er sendt. :-)

Og mail er mottatt! Du hadde rett. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det var kaldt! Jeg har ikke vintersko, ser du.

Gode vintersko må du investere i, så du ikke forfryser labbebe!

Kom hit du, så skal jeg varme deg :)

hare1365380455
Skrevet

Gode vintersko må du investere i, så du ikke forfryser labbebe!

Kom hit du, så skal jeg varme deg :)

Nå er jeg varm, men takk for tilbudet!:) Så snill du er!

Skrevet

Hvor mange ganger har du sett den?

vet ikke. mange. har den på dvd :)

Vel. Så du den?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

vet ikke. mange. har den på dvd :)

Vel. Så du den?

Nei, det ble til at vi begynte å se en film om Caligula.

Men jeg har tatt den opp på video, så jeg skal se den i løpet av helgen. Jeg forstod jo på deg at dette ikke er en engangshendelse, så nå har jeg muligheten til å se den mange ganger jeg også!

Skrevet

Nei, det ble til at vi begynte å se en film om Caligula.

Men jeg har tatt den opp på video, så jeg skal se den i løpet av helgen. Jeg forstod jo på deg at dette ikke er en engangshendelse, så nå har jeg muligheten til å se den mange ganger jeg også!

Du vil nok ikke angre :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du vil nok ikke angre :)

:)

Du skal få tilbakemelding når jeg har sett den!

Skrevet

:)

Du skal få tilbakemelding når jeg har sett den!

flottings!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

flottings!

Nå har jeg sett Donnie Darko.

Jeg tenkte jeg bare skulle se hvor mye jeg orket å se av den. Mannen min var enda mer skeptisk, men gikk med på å se litt sammen med meg.

Til slutt var filmen ferdig, og ingen av oss hadde vært inne på tanken om å stoppe den eller forlate rommet.

Den var absolutt noe for seg selv og absolutt seerverdig.

Men jeg vil da si at jeg forstod den? Jeg føler ikke at jeg trenger å se den en gang til for kunne forstå mer.

Det er slett ikke utenkelig at jeg vil se den om igjen når den ikke er så tydelig i hukommelsen lenger.

Konklusjon: Jeg er veldig glad for at jeg tok utfordringen og så filmen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...