Gå til innhold

Donnie Darco

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sett Donnie Darko.

Jeg tenkte jeg bare skulle se hvor mye jeg orket å se av den. Mannen min var enda mer skeptisk, men gikk med på å se litt sammen med meg.

Til slutt var filmen ferdig, og ingen av oss hadde vært inne på tanken om å stoppe den eller forlate rommet.

Den var absolutt noe for seg selv og absolutt seerverdig.

Men jeg vil da si at jeg forstod den? Jeg føler ikke at jeg trenger å se den en gang til for kunne forstå mer.

Det er slett ikke utenkelig at jeg vil se den om igjen når den ikke er så tydelig i hukommelsen lenger.

Konklusjon: Jeg er veldig glad for at jeg tok utfordringen og så filmen :)

Bra at du/dere ble fornøyd :)

Det med å se den flere ganger gjør at man plukker opp flere detaljer, men det har du sikkert erfart med andre filmer. Og noen ganger når man legger merke til nye detaljer så får man en sånn "aha-opplevelse", og man kan kanskje forstå mer, eller forstå på en annen måte.

Uansett følte jeg bare ting hang litt mer sammen de andre gangene jeg så den. Men så er jeg en sånn som liker godt å se filmer jeg liker flere ganger, på samme måte som jeg liker å se episoder av gode serier om igjen og omigjen :) Som f.eks. kongen av queens og sånn. Forstår godt at ikke alle er som meg og har samme "behov" :P

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

14

• amber sun

10

• Lucretia

6

• ShitDiddelyDo

2

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Bra at du/dere ble fornøyd :)

Det med å se den flere ganger gjør at man plukker opp flere detaljer, men det har du sikkert erfart med andre filmer. Og noen ganger når man legger merke til nye detaljer så får man en sånn "aha-opplevelse", og man kan kanskje forstå mer, eller forstå på en annen måte.

Uansett følte jeg bare ting hang litt mer sammen de andre gangene jeg så den. Men så er jeg en sånn som liker godt å se filmer jeg liker flere ganger, på samme måte som jeg liker å se episoder av gode serier om igjen og omigjen :) Som f.eks. kongen av queens og sånn. Forstår godt at ikke alle er som meg og har samme "behov" :P

Jeg har også filmer jeg har sett mange ganger :-)

For eksempel "fire bryllup og en begravelse", "Pirats of Caribien", "Danser med Ulver" og mange fler.

Så det er slett ikke umulig at Donnie Darco også vil lide den skjebnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...