Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

"Du" er i denne sammenhengen Solveig Vennesland. Hun ba meg kontakte henne for tips?! Kanskje noen andre har et godt tips om en psykolog som jeg og min kone kan snakke med :-)

Hun mente sikkert at du skulle kontakte henne utenom dette foraet. Her inne kan man ikke anbefale enkelte fagfolk framfor andre, her må man være så generelle at man sier "se i telefonkatalogen".

Kanskje hun mente du skulle maile henne hvis det er mulig gjennom tjenesten her. Evt kan du maile til webmaster(at)doktoronline.no og be dem formidle kontakt med henne.

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei igjen!

Jeg er usikker på hva du spør om i denne korte meldingen. Jeg gir ofte råd om å kontakte noen personlig i tillegg til råd her på mail. Samtaler live er ofte nyttig investering av tid og evt. penger for å få løst opp i problemer man går med og ikke finner ut av.

• 4 uker senere...

Hei igjen!

Jeg er usikker på hva du spør om i denne korte meldingen. Jeg gir ofte råd om å kontakte noen personlig i tillegg til råd her på mail. Samtaler live er ofte nyttig investering av tid og evt. penger for å få løst opp i problemer man går med og ikke finner ut av.

30/11 skrev du følgende "Ta kontakt, så kan jeg tipse dere om terapeut i Oslo" - det er derfor jeg skriver som jeg gjør da jeg vil gjærne ha noen tips :-)

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...