Gå til innhold

vil jeg få tilbake sex lysten nå?

Anbefalte innlegg

Gjest linda
Skrevet

jeg går på zoloft (150mg),men har gått opp i vekt og helt misstet sex lysten,var hos legen min,og han skrev ut nye med. cipramil,det er et par ting jeg lurer på ang.dette.

hvilke bivirkninger har disse?

vil jeg sansynlig få tilbake lysten nå?zoloft virket kjempe bra ang.angsten,men jeg vil ha sex,kjæresten begynner å bli litt lei,for det er jo noe jeg alltid har vært svært aktiv med,sex altså.jeg nesten tvinger meg selv til å ha det ca 1 gang pr.mnd,hvis jeg må!! det er blitt så totalt forandret,jeg vil ha lyst på sex menjeg bryr meg ikke om det i det hele tatt,har ingen lyst i det hele tatt,men forandrer dette seg nå??

dette ble kjempe rotete,men håper dere forstår hva jeg mener...

Gjest Pjotr
Skrevet

Umulig å svare på for noen det,men Cipramil skal være bedre når det gjelder det med sexlysten og siden du har angst også så skal Buspar

i kombinasjon med Cipramil være

bra,for da kan du normalt bruke

vanlig dosering med Cipramil,for en skal huske på med SSRI medisinene

så minsker sexlysten i takt med økning i dosene.

Skrevet

Umulig å svare på for noen det,men Cipramil skal være bedre når det gjelder det med sexlysten og siden du har angst også så skal Buspar

i kombinasjon med Cipramil være

bra,for da kan du normalt bruke

vanlig dosering med Cipramil,for en skal huske på med SSRI medisinene

så minsker sexlysten i takt med økning i dosene.

Her kjenner jeg meg igjen!

Har brukt Cipramil og har nå Zoloft.

Snakker om "sexdreper", den siste altså. Skal gå over på Cipramil igjen, fordi denne var tross alt ikke altoppslukende....Men det viktigste av alt, PRØV Tolvon, en liten dose hver kveld. Revolusjon på sexområdet for meg og min mann.

(Felix er en jente altså....)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, jeg tror det er gode muligheter for at sex-lysten blir bedre.

Dog har alle SSRI et potensiale for å senke sex-lysten hos en del mennesker. Det er forskjeller på hvordan det enkelte SSRI virker på forskjellige individer.

Det kan være et godt tips det du har fått hos felix. Prøv med et lite tillegg av Tolvon om kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...