Gjest idioter Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1212914.ece Hva er det med disse folkene? Skal et helt folk straffes fordi en avisredaktør etter deres mening har gått over streken? Fyttirakkern sier jeg bare. 0 Siter
Gjest skjerp deg Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvis du kikker to hakk ned så er det et innlegg som handler om nøyaktig det samme!! 0 Siter
Gjest skjerp deg Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvis du kikker to hakk ned så er det et innlegg som handler om nøyaktig det samme!! unnskyld så mye, dette innlegget var ikke ment til deg men h*n to hakk opp! 0 Siter
lonelyP Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Men kjære deg, det er Krekar som sier dette da. Krekar er Krekar, litt pr-kåt. Og snart kommer Brynjulf (eller hva han nå heter han advokat mannen) støttende til. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 På tide at noen løfter litt på den fyren der igjen. 0 Siter
citygirl Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 På tide at noen løfter litt på den fyren der igjen. melder du deg? *nyoperert med gips* Men støtter tiltaket! 0 Siter
lonelyP Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 På tide at noen løfter litt på den fyren der igjen. Ja, jeg fikk en lattermild morgen etter det løftet. Lo så tårene skvatt. Ja til mer løfting av Krekarer. *LOL* 0 Siter
gripp Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Krekar sier at krigen mellom islam og Vesten nå har startet (etterpå sier han som vanlig, at han ikke har ment det slik). Men uansett; det sier mye om Krekar og enda mer om nordmenn at han uten blygsel bosetter seg her i landet (midt i fiendeland) og får mat og hus på fiendens regning. Og vi betaler selvsagt uten å kny. Nei, det var bedre føritida..da kunne iallefall CIA sende en sniper og fått avsluttet det hele. 0 Siter
snø Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Vet ikke om man skal le eller grine av den fyren... Men jeg trakk litt på smilebåndet da jeg så at Tv2 Nettavisen hadde spadd ham opp for å få meningen hans. Det var jo ikke en eneste muslim her i Norge som ville si annet enn at selv om de føler seg krenket så støtter de ikke de ville reaksjonene. Så da var det bare rett og rimelig at Krekar fikk uttale seg... Forøvrig trodde jeg at fyren var kastet ut for lenge siden, så feil kan man ta. Rart hvor enkelt det går å kaste ut småbarnsfamilier som ikke har gjort noe annet galt enn å ikke ha grunnlag nok til opphold. Men Krekar får bli og bli og bli... 0 Siter
flisa Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 ...og vi før på fienden - snille vi.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.