Gå til innhold

"I see you in my dreams"-hvem har den sangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har nok rett i at det er et risikoprosjekt å installere den type fildelingsprogrammer på maskinen (jeg var vel i grunnen klar over det da jeg gjorde det, men lysten på gratis musikk tok dessverre overhånd! :-)) Nå skal jeg imidlertid slette iMesh fra maskinen min...du fikk meg til å innse at det beste (og tryggeste!) nok er å betale for den musikken man vil høre :-)

Håper det går bra da. :-)

Jeg pleier å laste ned herfra, det er billig, koster vel ca 1 krone pr sang.

http://www.mp3search.ru/

Ulempen er at jeg ikke finner alle sangene jeg vil ha der, eller det tar litt tid før de kommer dit. Men så er det alltid noen kjente som har de jeg mangler. :-)

Skrevet

Du har nok rett i at det er et risikoprosjekt å installere den type fildelingsprogrammer på maskinen (jeg var vel i grunnen klar over det da jeg gjorde det, men lysten på gratis musikk tok dessverre overhånd! :-)) Nå skal jeg imidlertid slette iMesh fra maskinen min...du fikk meg til å innse at det beste (og tryggeste!) nok er å betale for den musikken man vil høre :-)

Har man råd til det, så kjøper man musikken ;-)

Skrevet

Håper det går bra da. :-)

Jeg pleier å laste ned herfra, det er billig, koster vel ca 1 krone pr sang.

http://www.mp3search.ru/

Ulempen er at jeg ikke finner alle sangene jeg vil ha der, eller det tar litt tid før de kommer dit. Men så er det alltid noen kjente som har de jeg mangler. :-)

Takk for tips, jeg skal sjekke ut den Mp3-siden du la ut link til! :-)

Skrevet

Jeg kan ikke si hvem det er men det svirrer bare for meg at den var med i minneprogrammet til George Harrison

hare1365380455
Skrevet

Hm, jeg blander visst to sanger her. Eller... *forvirret*

hare1365380455
Skrevet

Jeg kan ikke si hvem det er men det svirrer bare for meg at den var med i minneprogrammet til George Harrison

Det er med "without you in my life".

Skrevet

Det er med "without you in my life".

Blir det spillt med en sånn lite gitar/mandolin eller no?

hare1365380455
Skrevet

Blir det spillt med en sånn lite gitar/mandolin eller no?

Nei. det tror jeg ikke. Det er en rolig 80-talls rockelåt.

Skrevet

Hei!

Litt utenfor tema; hvorfor er nicket ditt understreket med gult, og leder til en webside for Firefox 1,5? *lurer*

Det betyr at du har virus på maskina. Har opplevd det selv.

Serendipity og andre kan ikke se det samme som deg, det ligger kun på din pc.

Skrevet

Hei!

Litt utenfor tema; hvorfor er nicket ditt understreket med gult, og leder til en webside for Firefox 1,5? *lurer*

AAAAAner ikke !!!

Skjønner ikke det. Det kommer ikke opp sånn når jeg ser på 100 nyeste hos meg??

Skrevet

Jeg er ikke sikker på om det er den.

Det tror jeg det er, om du ike blander med noen. Den er på den første Power Ballads CDèn.

(ikke More Power Ballades)

hare1365380455
Skrevet

Det tror jeg det er, om du ike blander med noen. Den er på den første Power Ballads CDèn.

(ikke More Power Ballades)

Jeg skal undersøke saken...:)

Skrevet

Det betyr at du har virus på maskina. Har opplevd det selv.

Serendipity og andre kan ikke se det samme som deg, det ligger kun på din pc.

Hei!

Så det skyldes virus på maskinen min ja, det var vel det jeg fryktet! Æsj, så dumt!:-( Det rare er at jeg har tatt flere runder med DeepScan på maskinen uten at det blir avdekket noen form for virus. Da er det jo fryktelig vanskelig å få fjernet det også...når man ikke aner _hvor_ det ligger. Husker du hvordan du løste problemet i sin tid?

Skrevet

AAAAAner ikke !!!

Skjønner ikke det. Det kommer ikke opp sånn når jeg ser på 100 nyeste hos meg??

Hei!

Det er visst bare på min datamaskin at dette forekommer. I følge Lurveline skyldes det at maskinen min er virusinfiltrert. Det er således ikke noe du kan noe for (jeg som trodde at du drev med ulovlig snikreklame her på DOL! :-))

Skrevet

Hei!

Det er visst bare på min datamaskin at dette forekommer. I følge Lurveline skyldes det at maskinen min er virusinfiltrert. Det er således ikke noe du kan noe for (jeg som trodde at du drev med ulovlig snikreklame her på DOL! :-))

Ho ho!!!

Skrevet

Hei!

Så det skyldes virus på maskinen min ja, det var vel det jeg fryktet! Æsj, så dumt!:-( Det rare er at jeg har tatt flere runder med DeepScan på maskinen uten at det blir avdekket noen form for virus. Da er det jo fryktelig vanskelig å få fjernet det også...når man ikke aner _hvor_ det ligger. Husker du hvordan du løste problemet i sin tid?

Ehh.. det fikk jeg hjelp til, er helt amøbe på dét området;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...