Gå til innhold

Hva har skjedd med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 33 år, som har 2 barn på 3 og 9 år.Jeg ble skilt for ca 3,5 år siden. Etter dette har jeg ikke vært sammen med noen, selv om jeg har nok av tilbud. Jeg har mistet helt respekten for det motsatte kjønn, og har store problemer med å innlede et forhold.Vennindene mine kaller for en skikkelig mannehater.Jeg har ikke lyst til å være alene resten av livet, men jeg klarer ikke å innlede noe forhold til noen selv om jeg liker vedkommende svært godt.

Jeg orker ikke tanken på å ha sex med noen, sexlysten har jeg mistet helt.Jeg onanerer heller aldri.

Vær så snill å si meg om dette er noe jeg må leve med eller om det er mulig å få hjelp for dette. Det er et stort problem for meg og gjør at jeg føler meg unormal, er aggressiv og noen ganger svært deprimert.

Gjest hudini
Skrevet

Vet du? Jeg syns det høres ut som om du trenger tid for deg selv jeg. Hvorfor i all verden skal du stresse med å "tvinge" deg selv til å slippe en ny mann inn i ditt liv? Du er 33 år, og en attraktiv kvinne, så hvorfor skulle du ikke kunne ta for deg av den tiden du har til å finne ut av ting?

Det er ikke sikkert dette er et "problem" du skal være nødt til å ta stilling til en gang - ta den tiden du trenger. Kos deg med dine barn, og vær kvinne nok for deg selv. La venner mene hva de vil, og vær sterk.

mann

thinkerbell
Skrevet

Vanskelig å gi råd da jeg ikke vet mer om din situasjon... Men jeg forsøker likevel..

Du forteller at du ble skilt for 3.5 år siden.. Mulig at det har vært en så stor belastning for deg at du fremdeles sliter, hvilket er forstålig..

Jeg tenker at om du føler deg nedfor, aggressiv, mistet sexlysten.... så er dette klare symptomer på en depresjon.. Hva om du oppsøkte din primær lege?

Ellers så tenker jeg... Hva om du pleier deg selv for en stund. Med fra for å virke "Oprah Winfrey aktig" vil jeg si at -slapp av, stell godt med deg selv.. Som hudini og sier--> gi blanke i hva dine venner sier... Tror du trenger en pause fra det annet kjønn..

Ta vare på deg selv og dine barn.. Slik du oppfatter deg selv er slik andre ser på deg..

Kjære lovise... håper virkelig det "løsner" for deg snart.

Klem fra

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg kan bare slutte meg til summen av de gode råd du har fått av thinkerbell og hudini.

thinkerbell
Skrevet

Jeg kan bare slutte meg til summen av de gode råd du har fått av thinkerbell og hudini.

jøss... *overrasket* tenk at jeg sa noe fornuftig - -for en gangs skyld... *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...