Gjest Ønsker meg en hobby Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Ser de har på Panduro, fikk katalogen i dag... Men hva MÅ jeg ha???? 0 Siter
citygirl Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Rakk ikke se denne, jeg. Du må ha noe å stemple på, feks utstyr til kort. Påskekort mest aktuelt? Eller skal du invitere noen til en fest? Stempelpute og stempler. Embossingpulver er jo gøy (da blir det sånn ruglete "trykt" utseende på stempelet. Forskjellige farger på putene... Hehe. Ikke ta helt av i starten, for masse av dette er ganske dyrt, og litt bortkasta hvis du ikke synes det er noe gøy. Jeg kjøpte en hel del men det har jo ikke blitt allverdens ut av det da. Mest gode intensjoner og liten tid:-) Men det er veldig moro. Kan evt kombineres med å lage kule fotoalbum *leter etter ordet* Husker ikke hva de kaller det. Men det er veldig in det også. Lykke til med hobbyen! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Rakk ikke se denne, jeg. Du må ha noe å stemple på, feks utstyr til kort. Påskekort mest aktuelt? Eller skal du invitere noen til en fest? Stempelpute og stempler. Embossingpulver er jo gøy (da blir det sånn ruglete "trykt" utseende på stempelet. Forskjellige farger på putene... Hehe. Ikke ta helt av i starten, for masse av dette er ganske dyrt, og litt bortkasta hvis du ikke synes det er noe gøy. Jeg kjøpte en hel del men det har jo ikke blitt allverdens ut av det da. Mest gode intensjoner og liten tid:-) Men det er veldig moro. Kan evt kombineres med å lage kule fotoalbum *leter etter ordet* Husker ikke hva de kaller det. Men det er veldig in det også. Lykke til med hobbyen! Scrapbooking. 0 Siter
citygirl Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Scrapbooking. Ah. Takker.... Noen ganger får man sånn rullgardin... :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Ah. Takker.... Noen ganger får man sånn rullgardin... :-) Vet veldig godt hva du prater om! 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Scrapbooking. Hva er scrapbooking? Hvor kan jeg finne et eksempel på dette? 0 Siter
stromme Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hva er scrapbooking? Hvor kan jeg finne et eksempel på dette? http://search.kvasir.no/query?q=+scrapbooking&submit=S%F8k&what=web-no 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Hva er scrapbooking? Hvor kan jeg finne et eksempel på dette? www.scrapbooking.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.