Gå til innhold

Mannfolk...De glemmer sånn...

Anbefalte innlegg

Gjest lillaogrosa
Skrevet

Ok...hvorfor er noen gutter så glemsk? Jeg er interessert i en gutt (mann om du vil) som virker intersessert i meg på mange måter. Men noen ganger begynner jeg å lure... Han har noen slike nykker som gjør at mine sterke mistanker svekkes: Han glemmer ting jeg har sagt om meg selv. Jeg kan si noe om meg selv, men senere spør han igjen, og kommer ikke engang på at dette har jeg sagt før. Ok, greit nok at han er distre av natur som jeg har skjønt, men det er da jeg også! Og jeg husker hver eneste lille detalj han noensinne har sagt til meg. Bør jeg revurdere mine tanker om at interessen kan være gjengjeldt?

Skrevet

Jeg er litt sånn som kjæresten din jeg og. :o) Og jeg er kvinne. Vet ikke hvor lang tid jeg brukte på å få med meg hva kjærestens søster jobbet med, men jeg måtte spørre flere ganger... Og det har overhode ikke noe med manglende interesse å gjøre!

Gjest lillaogrosa
Skrevet

Jeg er litt sånn som kjæresten din jeg og. :o) Og jeg er kvinne. Vet ikke hvor lang tid jeg brukte på å få med meg hva kjærestens søster jobbet med, men jeg måtte spørre flere ganger... Og det har overhode ikke noe med manglende interesse å gjøre!

hva har det med å gjøre da? Jeg fatter det ikke... Men en ting er å huske hva din kjærestes søster driver med, men når han ikke husker hva _jeg_ driver med, da kan man begynne å lure? Når jeg er forelska, klistrer alt han sier seg til hjernen min.

Skrevet

hva har det med å gjøre da? Jeg fatter det ikke... Men en ting er å huske hva din kjærestes søster driver med, men når han ikke husker hva _jeg_ driver med, da kan man begynne å lure? Når jeg er forelska, klistrer alt han sier seg til hjernen min.

Jeg garanterer at jeg overhode ikke husker alt han har fortalt om seg selv heller. Hvilke skoler han har gått på for 20 år siden og slikt. :o) Men elsker ham - det gjør jeg!

Skrevet

Vurderer du å droppe han fordi han ikke husker hver eneste ting du forteller?

Vi er jo alle forskjellige. Selv har jeg en tendens til å spørre om ting, og på en måte glemme å høre etter svaret, jeg kobler plutselig ut og tenker på noe helt annet. Dette resulterer i at jeg spør det samme spørsmålet igjen etterpå, for jeg fikk jo ikke med meg svaret.

Dette betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke bryr meg om hva vedkommende sier, det er bare rett og slett sånn jeg er, og jeg tror ikke jeg er den eneste..

Gjest lillaogrosa
Skrevet

Jeg garanterer at jeg overhode ikke husker alt han har fortalt om seg selv heller. Hvilke skoler han har gått på for 20 år siden og slikt. :o) Men elsker ham - det gjør jeg!

ja men dette er ikke kjæresten min..dette er en jeg er interessert i, og som jeg mistenker for å være interessert i meg også...Og DA kan man ikke glemme slikt vel? Mye av min hverdag går ut på å tenke på alt han har sagt og gjort, og da husker man slikt.

Skrevet

ja men dette er ikke kjæresten min..dette er en jeg er interessert i, og som jeg mistenker for å være interessert i meg også...Og DA kan man ikke glemme slikt vel? Mye av min hverdag går ut på å tenke på alt han har sagt og gjort, og da husker man slikt.

Men kvinner og menn er ganske forskellig på det området, vi tenker for mye.. rett og slett :)

Skrevet

Hvis dette virkelig plager deg så mye, så bør du ikke satse videre på dette, for han kommer sikkert ikke til å forandre seg! Han er helt sikkert sånn av natur, og han mener det sikkert ikke!

Gjest lillaogrosa
Skrevet

Hvis dette virkelig plager deg så mye, så bør du ikke satse videre på dette, for han kommer sikkert ikke til å forandre seg! Han er helt sikkert sånn av natur, og han mener det sikkert ikke!

Det er vel egentlig ikke det at han glemmer det som plager meg. Det er mer det at jeg er redd for at han kanskje ikke er interessert allikavel,- den tanken liker jeg ikke. Jeg er ikke av den typen som griner hvis en mann ikke husker store dager osv...

Skrevet

Det er vel egentlig ikke det at han glemmer det som plager meg. Det er mer det at jeg er redd for at han kanskje ikke er interessert allikavel,- den tanken liker jeg ikke. Jeg er ikke av den typen som griner hvis en mann ikke husker store dager osv...

Ta en prat med han (hvis det passer seg sånn, da selvfølgelig...)! Du kan jo si at du ikke er interessert i å kaste bort tid på han dersom han ikke er interessert! men som flere sier, så er flere veldig distre uten at det betyr noe! Men selvfølgelig kan det også bety at han ikke er interessert!

Skrevet

Jeg fikk sure miner (og endel latter) her om dagen da jeg hadde stavet min kjæres etternavn feil. Og det etter å vært med han et år!

Så jeg skal ikke klage i så måte på menn!

Skrevet

Menn og kvinner er forskjellige, sånn er det bare med den saken. :o)

Skrevet

Min kjære glemte først å møte meg, glemte lommeboka så jeg måtte betale og glemte å betale på toget så hun fikk bot. Men så skulle vi på konsert med yndlingen hennes da. Da vi skulle hjem, gikk hun på feil tog. Jeg sa ingenting.

Gjest nosigns
Skrevet

Vurderer du å droppe han fordi han ikke husker hver eneste ting du forteller?

Vi er jo alle forskjellige. Selv har jeg en tendens til å spørre om ting, og på en måte glemme å høre etter svaret, jeg kobler plutselig ut og tenker på noe helt annet. Dette resulterer i at jeg spør det samme spørsmålet igjen etterpå, for jeg fikk jo ikke med meg svaret.

Dette betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke bryr meg om hva vedkommende sier, det er bare rett og slett sånn jeg er, og jeg tror ikke jeg er den eneste..

Det -der- kjente jeg igjen da! Jeg spør folk om ting fordi jeg vil vite det, og -allikevel- tenker jeg på annet i det de svarer. Alltid alt for mange tanker i hodet.

Skrevet

Det kan godt hende at han tenker slik at "nå skal jeg snakke hyggelig og være interessert og Gud så søt hun er og lurer på om hun liker meg like godt som jeg liker henne og håper jeg gjør et godt inntrykk nå" og dermed virker han interessert i det du forteller, men får ikke med seg svarene.

Det er en mulighet.

Gjest Kanskje det, du
Skrevet

Kanskje du heller burde finne deg en som ikke er så glemsk.. eller kanskje han rett og slett ikke synes du er så interessant at noe ved deg er verdt å erindre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...