Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du har i tidligere besvarelser nevnt at ved gjennomføring av analsex og penetrering på normal måte (uten bruk av prevensjon)kan det oppstå farlige infeksjoner. Ved overføring av bakterier fra anal til skjeden er det mulig å bli steril?

Jeg har vært lite gjennomtenkt og har med andre ord ikke benyttet meg av prevensjon eller andre hjelpemidler for å forhindre bakterieoverføring. Etter en anledning begynte jeg å blø når jeg var på toalettet og urinerte- kan det være en konsekvens etter analsex uten bruk av prevensjon?

Er det samme fare for bakterieoverføring fra skjeden til anal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216882-farer-for-sterilitet-ved-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt klart en stor infeksjonsfare ved penetrering i skjeden direkte fra analen uten at kondom har vært benyttet og fjernet.

Blødde du fra urinrøret, skjeden eller analen da? Blødde du fra analen så var det vel en slimhinne som hadde fått en rift antar jeg. Blødninger fra urinrøret eller skjeden har vel neppe noe med analsexen å gjøre.

Har man skyllet endetarmen ordentlig før analsex så tror jeg det ikke skal oppstå noen komplikasjoner som det du beskriver. Det er jo dine egne bakterier du får i deg.

Det at det er dine egne bakterier, hindrer ikke det faktum at tarmbakterier kan være veldig lite bra for skjeden og resten av akkurat det systemet (urinveier etc.). Selv om en grundig tarmskylling selvfølgelig vil gjøre det mindre risikabelt.

Imidlertid er det rimelig idiotisk å stikke pikken i musa etter å ha hatt den i rumpa - uten en grundig vask først.

".........................................."

Jeg har aldri hørt om at man skal kunne bli steril på den måten, men det er en viss fare for infeksjon hvis man går rett fra analt til vaginalt samleie uten å vaske godt i mellomtiden.

Men da er det vel først og fremst snakk om infeksjoner som sopp, skjedekatarr osv, ikke noe man blir steril av.

Annonse

Gjest Kanskje, kanskje ikke?

Jeg har aldri hørt om at man skal kunne bli steril på den måten, men det er en viss fare for infeksjon hvis man går rett fra analt til vaginalt samleie uten å vaske godt i mellomtiden.

Men da er det vel først og fremst snakk om infeksjoner som sopp, skjedekatarr osv, ikke noe man blir steril av.

En bør kanskje ikke stikke noe inn i et sted som er fullt av skumle bakterier?

Gjest Kanskje, kanskje ikke

I så fall bør man ikke stikke pikken inn i munnen i hvertfall, for der er det minst like mange bakterier som i analen.

Mulig at det er slik i din munn... Men generelt heter det vel at en godt kan stikke penis rett fra munn til vagina, men ikke fra anal til vagina... Med unntak av deg, kanskje - hos deg er det muligvis like ille å stikke penis fra munn til vagina som fra anal til vagina.

Men sånn ellers?

Mulig at det er slik i din munn... Men generelt heter det vel at en godt kan stikke penis rett fra munn til vagina, men ikke fra anal til vagina... Med unntak av deg, kanskje - hos deg er det muligvis like ille å stikke penis fra munn til vagina som fra anal til vagina.

Men sånn ellers?

Og ellers har du det bra?

Ha en fortsatt glimrende søndag!

Men sånn ellers?

Maken til lavpannet liten trolle. Fortsett å underholde oss, er du snill :-)

".............................................."

Gjest Kanskje, kanskje ikke?

Maken til lavpannet liten trolle. Fortsett å underholde oss, er du snill :-)

Jeg beklager om du, på grunn av tarmbakterier i munnen din, føler deg truffet av at ikke alle ser poenget med å stikke penis opp i tarmen.

Annonse

H*n er ihvertfall underholdende, det skal h*n ha :)

Jeg savner litt originalitet, jeg. Ikke bare de samme slitne, effektløse frasene om og om igjen :-)

Jeg tror trollene var mer intelligente i "gamle dager" :-)

"..........................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg savner litt originalitet, jeg. Ikke bare de samme slitne, effektløse frasene om og om igjen :-)

Jeg tror trollene var mer intelligente i "gamle dager" :-)

"..........................................."

"Jeg tror trollene var mer intelligente i "gamle dager" :-)"

Der tar du helt feil, Prozak!

Om du har lest Asbjørnsen & Mo, så burde du vite at noe av det som kjennetegner trollene er at de er stokk dumme og lettlurte :-)

"Jeg tror trollene var mer intelligente i "gamle dager" :-)"

Der tar du helt feil, Prozak!

Om du har lest Asbjørnsen & Mo, så burde du vite at noe av det som kjennetegner trollene er at de er stokk dumme og lettlurte :-)

Jeg tenkte mer på litt "nyere" gamle dager. Trollene til Asbjørnsen og Moe hadde forøvrig litt sjarm, noe disse ikke har :-)

Og jeg vet nå jaggu ikke om f.eks det trollet i denne tråden er mer intelligent enn det som kappåt med Askeladden...:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg tenkte mer på litt "nyere" gamle dager. Trollene til Asbjørnsen og Moe hadde forøvrig litt sjarm, noe disse ikke har :-)

Og jeg vet nå jaggu ikke om f.eks det trollet i denne tråden er mer intelligent enn det som kappåt med Askeladden...:-)

Vi får lure dette trollet til å skjære opp magen også, så blir vi kvitt det!

Eller lokke det ut i dagslys så det sprekker...

Det trollet som herjet i onani-tråden var forresten litt smartere enn dette, det tok litt tid før jeg gjenkjente lusa på gangen...

Vi får lure dette trollet til å skjære opp magen også, så blir vi kvitt det!

Eller lokke det ut i dagslys så det sprekker...

Det trollet som herjet i onani-tråden var forresten litt smartere enn dette, det tok litt tid før jeg gjenkjente lusa på gangen...

Kyss meg i

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...