Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi får lure dette trollet til å skjære opp magen også, så blir vi kvitt det!

Eller lokke det ut i dagslys så det sprekker...

Det trollet som herjet i onani-tråden var forresten litt smartere enn dette, det tok litt tid før jeg gjenkjente lusa på gangen...

Vi får la'n holde på til'n går lei :-)

"............................................"

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf

Vi får la'n holde på til'n går lei :-)

"............................................"

Det er nok det greieste :-)

Jeg skulle ta en titt nå for å se om flere hadde latt seg provosere i onanitråden på samliv, men nå er det meste av den slettet. Så da hadde jeg nok rett i at det var et troll på ferde.

Nesten synd at svarene ble slettet, siden både jeg og trådstarter avviste h*n på en sivilisert måte...

Jaja...

Det er nok det greieste :-)

Jeg skulle ta en titt nå for å se om flere hadde latt seg provosere i onanitråden på samliv, men nå er det meste av den slettet. Så da hadde jeg nok rett i at det var et troll på ferde.

Nesten synd at svarene ble slettet, siden både jeg og trådstarter avviste h*n på en sivilisert måte...

Jaja...

Ah, jeg så aldri den tråden.

"........................................"

Gro Isachsen, Sexolog

Det er ikke prevensjon i seg selv som er viktig ved analsex, men kodom. Kondomet beskytter slik at ikke bakteriefloraen fra analen skal spre seg til skjeden, men den er heller ikke gunstig dersom den får spredd seg fra urinåpningen og innover i menns rør og pumpesystem.

Dersom du på noen som helst måte merker økt utflod, eller annerledes utflod etter å ha hatt analsex hvor han skiftet mellom analen og skjeden, uten å sikre med kondom, bør du sjekke med legen din om det kan være en infeksjon. slike infeksjoner kan også forårsake sterilitet.

Om en infeksjon kan være årsaken til at du hadde blod i urinen er jeg usikker på. Om du opplever dette flere ganger eller det på noen som helst måte er plagsomt, bør du kontakte legen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...