Gå til innhold

Bør Norge beklage?

Gjest dette går da over alle grenser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi i den vestlige verden er da forholdsvis liberale og imøtekommende ovenfor den muslimske verden, kanskje litt for mye...

De gjør definitivt værre ting enn å lage en karikatur tegning. Etter hvert som jeg setter meg inn i denne saken blir jeg mer og mer overasket...

Ser liksom ikke helt om vi er enig eller uenig? Jeg vil ikke forstå muslimer ihjel, men jeg har en grunnleggende tro på at folk flest ønsker å leve et liv mest mulig uten konflikter, av de store hvertfall. Vi nordmenn "elsker" jo en god nabokrangel sies det stadig.

Jeg synes ikke Norges regjering skal beklage, men jeg synes heller ikke at å trykke tegninger av en "hellig" dude har så mye med ytringsfrihet å gjøre. Jeg synes heller ikke at det er greit å komme med drapstrusler på grunn av noen tegninger. Tull og tøys alt i sammen.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

6

• mil1365380270

4

• morsan

3

• fei1365380229

2

Skrevet

Men kanskje Magazinet bør beklage? (hvis ikke de har gjort det?)

Ja, det burde de, og kansakje de allerede har gjort det.

Men poenget er altså at visse muslimske ledere krever unnskyldingn fra STATEN Norge - de sier at unnskylding fra avisene ikke er nok.

De setter altså likhetstegn mellom det sm et bittelite norsk blad har vtrykket og hele det norske folk, og den er jo temmelig drøy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...