Gjest klikk klakk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Er du med i en klikk? og hvor mange er dere der? bare nysgjerrig på hvor mange klikker som finnes på forumet treffes dere i RL også? eller bare på MSN og Chat? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Er ikke med i hverken noen klikk eller klakk :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Du kunne like gjerne spurt: Er du med i en dustegjeng som rotter dere sammen og forsøker å utestenge andre. Det er det en klikk er. Om noen er med i noe du ville kalt en "klikk", så ville de neppe svart på det spørsmålet. "............................................" 0 Siter
Gjest klikk klakk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Du kunne like gjerne spurt: Er du med i en dustegjeng som rotter dere sammen og forsøker å utestenge andre. Det er det en klikk er. Om noen er med i noe du ville kalt en "klikk", så ville de neppe svart på det spørsmålet. "............................................" men det er utrolig hvor mange som blir provosert av spørsmålet 0 Siter
Prozak Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 men det er utrolig hvor mange som blir provosert av spørsmålet Er det? Jeg ser ikke en eneste i denne tråden. "............................................." 0 Siter
tonie Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Ikke med i noen klikk. Jeg er en ensom ulv, og msn har jeg avinnstallert:-) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 "Er du med i en klikk?" Jepp. Klart jeg er. "og hvor mange er dere der?" En. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Ikke med i noen klikk. Jeg er en ensom ulv, og msn har jeg avinnstallert:-) "Jeg er en ensom ulv" Da burde vi to ulvene rotte oss sammen og danne en liten ulveklikk 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er med i et par "dustete klikker som utestenger andre" som Prozak sier. La meg se: 1. Jeg er halvparten av Eastern Sisters. 2. Jeg er en tredjedel av bondpikene. 3. Jeg er halvparten av Øvrigheta. 4. Jeg er en femtedel av nonnene i webbisklosteret. 5. Om tonie takker ja, så blir jeg halvparten av ulveflokken. Da kommer jeg ikke på fler... Ikke alle klikkene er like operative nå. Den eneste av dem som virkelig er eksluderende er bondpikene. Der slipper ingen nye inn! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er medlem av Al-Hirtzi. Dols eneste operative selvmordsbomber-klikk. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er medlem av Al-Hirtzi. Dols eneste operative selvmordsbomber-klikk. Jeg håper ikke klikken din inneholder for mange medlemmer! Er dere ekskluderende, eller driver dere vervekampanje? Egentlig burde vi to starte en "M.Angelicafanklubb-klikk", den ville nok raskt få flere medlemmer :-) 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er medlem av Al-Hirtzi. Dols eneste operative selvmordsbomber-klikk. Pass deg! Folk har fått sikkerhetspolitiet på døra for slike kommentarer som det der. hehe... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Pass deg! Folk har fått sikkerhetspolitiet på døra for slike kommentarer som det der. hehe... Hadde jeg bodd i USA hadde jeg nok ligget syltynt an etter slik en kommentar, ja. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er medlem av Al-Hirtzi. Dols eneste operative selvmordsbomber-klikk. Det kan vel fort bli litt ensomt. :-) 0 Siter
cecily Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Javisst. Vi har opptil flere styremøter med rullekake i uken der vi hoster opp nye tiltak for å ekskludere flest mulig andre. c",) 0 Siter
tonie Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 "Jeg er en ensom ulv" Da burde vi to ulvene rotte oss sammen og danne en liten ulveklikk Jeg synes det ser ut som du har funnet din flokk, jeg;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg synes det ser ut som du har funnet din flokk, jeg;-) Det kan aldri bli for mange flokker Dessuten ville jeg vise klikk klakk hvor lett og tilfeldig man kan havne i en klikk om man vil - det er bare å invitere noen :-) 0 Siter
citygirl Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg er medlem av DNT og Bokklubbene. Er det en klikk her som passer for meg? :-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Nei, jeg er ikke med i noen klikk. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Jeg klikker stadigvekk, jeg,- både høyre og venstre sådan ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.