Gå til innhold

hvor mange klikker er det på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan aldri bli for mange flokker :)

Dessuten ville jeg vise klikk klakk hvor lett og tilfeldig man kan havne i en klikk om man vil - det er bare å invitere noen :-)

Aha! Litt treig i dag, visst. Er ikke blondt hår et opptakskrav i denne fæle klikken deres? Jeg er redd jeg ikke passer inn;-)

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

5

• KaVa

4

• tonie

4

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er vel omtrent fire-fem klikker helt av meg selv.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Aha! Litt treig i dag, visst. Er ikke blondt hår et opptakskrav i denne fæle klikken deres? Jeg er redd jeg ikke passer inn;-)

Hadde du vært enda litt mer våken, så hadde du sett at jeg ikke nevnte blondinegjengen - jeg er nemlig brunette selv.

Så jeg forsøker febrilsk å kalle den noe annet. Men det nytter ikke siden personer som ble medlem lenge før meg, kommer tilbake etter et opphold og kaller det blondinegjengen.

Jeg er nok ikke medlem av den opprinnelige Blondinegjengen med stor B, bare en fraksjon som har kommet til etter hvert (nonnegjengen).

Uansett hva enkelte her ynder å hevde, så er blondinene en omgjengelig og hyggelig gjeng som tar i mot nye medlemmer med varme og gjestfrihet :)

Skrevet

Jeg er ikke med i noen klikk, men jeg er derimot selve Lederen på forum for adopsjon har det blitt meg fortalt. Venter på DEN feite lønnssjekkern fra dol. Så det var en svensk lege som hadde fått utbetalt svimlende summer for overtid han ikke hadde fått betalt for. Regner med at noe tilsvarende vil ramle inn på min konto snart.

Eller kanskje er i klikk med alle de forskjellige nickene mine?

;o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er vel omtrent fire-fem klikker helt av meg selv.

Nesten som meg altså. siden jeg klarte å ramse opp 4-5 klikker.

Det ser ut som om tonie ikke vil menge seg med meg, så da blir det bare fire jeg kan skryte på meg.

Det ble ikke mer ut av mailingen vår heller - skal vi ta den opp igjen og danne "Lure Morsan"-klikken?

(Jeg husker ikke om du er brunette. I så fall kan vi verve togli også og bli brunetteligaen!)

Skrevet

Hadde du vært enda litt mer våken, så hadde du sett at jeg ikke nevnte blondinegjengen - jeg er nemlig brunette selv.

Så jeg forsøker febrilsk å kalle den noe annet. Men det nytter ikke siden personer som ble medlem lenge før meg, kommer tilbake etter et opphold og kaller det blondinegjengen.

Jeg er nok ikke medlem av den opprinnelige Blondinegjengen med stor B, bare en fraksjon som har kommet til etter hvert (nonnegjengen).

Uansett hva enkelte her ynder å hevde, så er blondinene en omgjengelig og hyggelig gjeng som tar i mot nye medlemmer med varme og gjestfrihet :)

Jeg har visst fulgt dårlig med i det siste. En utbrytergruppe, altså? Hehe.

Blondinegjengen virker hyggelige nok, de. Høy partyfaktor ser det ut for. Det kan jeg like:-)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg har visst fulgt dårlig med i det siste. En utbrytergruppe, altså? Hehe.

Blondinegjengen virker hyggelige nok, de. Høy partyfaktor ser det ut for. Det kan jeg like:-)

"Blondinegjengen virker hyggelige nok, de. Høy partyfaktor ser det ut for."

:)

Javisst, de har spesialisert seg på spritgele, så da svinger det. Jeg håper det passer seg sånn at jeg kan delta en gang. Så langt har jeg bare vært med via webcamera, men det var moro det også!

Skrevet

Jeg er ikke med i noen klikk, men jeg er derimot selve Lederen på forum for adopsjon har det blitt meg fortalt. Venter på DEN feite lønnssjekkern fra dol. Så det var en svensk lege som hadde fått utbetalt svimlende summer for overtid han ikke hadde fått betalt for. Regner med at noe tilsvarende vil ramle inn på min konto snart.

;o)

"lønnssjekkern"

Oi oi!! :-)

Skrevet

Nesten som meg altså. siden jeg klarte å ramse opp 4-5 klikker.

Det ser ut som om tonie ikke vil menge seg med meg, så da blir det bare fire jeg kan skryte på meg.

Det ble ikke mer ut av mailingen vår heller - skal vi ta den opp igjen og danne "Lure Morsan"-klikken?

(Jeg husker ikke om du er brunette. I så fall kan vi verve togli også og bli brunetteligaen!)

Jeg er nok blond, dessverre, så jeg er blondinen som ikke hører med verken i blondinegjengen eller brunnettegjengen! ;-/

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er nok blond, dessverre, så jeg er blondinen som ikke hører med verken i blondinegjengen eller brunnettegjengen! ;-/

Jeg også:)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

;o)

Gratulerer med utnevnelsen! Jeg har ikke fått med meg at du er Lederen, selv om jeg smugleser på Adopsjon av og til.

Har du en link?

Skrevet

"lønnssjekkern"

Oi oi!! :-)

Skattefuten? ;o)

Snakk om skriveleif da... *rødmer*.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hmmm, tricky den der. Jeg har snodd meg bedre som har klart å infiltrere blondinegjengen.

Annonse

Skrevet

Gratulerer med utnevnelsen! Jeg har ikke fått med meg at du er Lederen, selv om jeg smugleser på Adopsjon av og til.

Har du en link?

"Desseverre" er nok utnevnelsen blitt slettet av webbis. Tror du at det har noe å si for lønnen? ;o)

Men hvis du spør vår venn "Rett og slett" så kan nok hun fortelle deg om hvordan jeg og de mange nickene mine styrer forumet med jernhånd og forteller alle hva de har lov til å si og mene. Jeg er slem!

I følge ryktene ;-)

Skrevet

Hvordan blir jeg det, da? Her har jeg vært medlem i omlag sju år, men ennå er det ingen som nevner meg i tråder som "hvem kjenner du på DOL" etc.

Kanskje det er et søknadsskjema jeg har glemt å sende inn?

*furter*

Gjest lille pille trille
Skrevet

"Desseverre" er nok utnevnelsen blitt slettet av webbis. Tror du at det har noe å si for lønnen? ;o)

Men hvis du spør vår venn "Rett og slett" så kan nok hun fortelle deg om hvordan jeg og de mange nickene mine styrer forumet med jernhånd og forteller alle hva de har lov til å si og mene. Jeg er slem!

I følge ryktene ;-)

Et slikt stort ansvar må selvsagt lønnes skikkelig.

Jeg vil gjerne lønnes for å ta meg av tvangsmedisineringen av psyke brukere på Adopsjon:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

I følge ryktene ;-)

Jeg er redd du må se langt etter lønnen så lenge du ikke har utnevnelsen skriftlig dessverre.

Aha, så det var "rett og slett" som stod bak. Men jeg skjønner litt av hvordan du har det - jeg fikk "æren" av å være en av webbissene tidliger i høst.

Det var samtidig som Simen, Prozak og SDD var samme person og webbis.

Det å slå sammen flere nick til en person er visst et våpen noen på dol lett griper til når det blir høy temperatur.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hvordan blir jeg det, da? Her har jeg vært medlem i omlag sju år, men ennå er det ingen som nevner meg i tråder som "hvem kjenner du på DOL" etc.

Kanskje det er et søknadsskjema jeg har glemt å sende inn?

*furter*

Starter du noen tråder a'la Barbie Star, så blir du kjendis før du aner ordet av det.

Men det er ikke sikkert at det er den type berømthet du er ute etter?

Skrevet

Et slikt stort ansvar må selvsagt lønnes skikkelig.

Jeg vil gjerne lønnes for å ta meg av tvangsmedisineringen av psyke brukere på Adopsjon:-)

Jeg må nok si at lønnen for å medisinere vil være resultatbasert. Men du er ansatt!

Skrevet

Starter du noen tråder a'la Barbie Star, så blir du kjendis før du aner ordet av det.

Men det er ikke sikkert at det er den type berømthet du er ute etter?

Jeg driter i hva jeg blir berømt for, bare jeg blir berømt *flasher puppene*

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...