Gå til innhold

JA! Strekking av penis er mulig!

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg skrev et kort innlegg på en tråd lenger bak, men med fare for at folk ikke leser den så lager jeg en ny tråd her.

Det hadde vært interessant å fått høre hva fagfolkene her har å si!

Svar på spørsmålet i den gamle tråden: JA, det går an å strekke penis!

www.thundersplace.org

En 100 % gratis side for penisforlenging.

Jeg har selv opplevd en økning i størrelsen både i slapp og erigert tilstand, både i omkrets og lengde.

Jeg slurvet desverre litt med målingen i begynnelsen da jeg synst hele greia med å måle penisen sin var litt forbi min grense da jeg begynte. Uansett har den blitt merkbart tykkere og fyldigere. I lengden har jeg økt minimum 2,5 cm, men jeg mistenker at det er over 3 cm.

De to grunnleggende metodene er jelqing og strekking.

Strekking er selvforklarende, man gjør det manuelt med hendene, men det er en hvis metodikk en må følge.

Jelqing er å melke penisen. Med en tilnærmet erigert penis tar du et o-grep ved roten og skyver hånden frem mot hodet, så tar du neste hånd og gjør en ny bevegelse.

Det er de to grunnleggende øvelsene man begynner med. Mange opplever enorme økninger bare med disse to øvelsene, og særlig i begynnelsen. Andre kan slite årevis uten at ingenting viser igjen.

Pumping og hanging(vekter) derimot, er for viderekommende.

De som ikke tror på dette kan bare ta en kikk innom siden og sette seg inn i det selv.

Dette er i ferd med å bli en fullstendig vitenskap, selv om de fleste leger i sin ignorans avviser dette.

Uansett, skal du begynne med en slik rutine så må du være EKSTREMT forsiktig. Men leser du nøye "bruksanvisningen" på siden og begynner med newbie routinen så tviler jeg på at det er noen fare.

Det er i alle fall ikke tvil i at det virker. Prinsippet bak er jo også ganske logisk! F.eks jelqing utvider og sprenger blodcellene, når de blir gjenoppbygd skal de i teorien bli større. Strekking strekker penisen enkelt og greit.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/216893-ja-strekking-av-penis-er-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"jelqing utvider og sprenger blodcellene"

Det høres ikke særlig sundt ut!

Men jeg håper endelig ikke elskeren min leser dette, staken hans er stor nok!

Dette kan hørest veldig farlig ut, men det er relativt trygt hvis en er forsiktig. Det er det samme prinsippet som gjelder med f.eks kroppsbygging. Musklene brytes ned, og når de blir gjenoppbygd så skal de i teorien være litt større enn tidligere.

At man sprenger cellene er vel kanskje overdrevet, det er kanskje mer korrekt å si at det oppstår slitasje på et mikro nivå.

At dette kanskje ikke er helt sunt er en annen ting, jeg ville bare formidle at det faktisk virker.

Personlig tror jeg ikke det er usunt så lenge man ikke lar det ta overhånd. Blir man derimot fanatisk og besatt er det definitivt usunt, noe som desverre ofte skjer.

ShitDiddelyDo

Dette kan hørest veldig farlig ut, men det er relativt trygt hvis en er forsiktig. Det er det samme prinsippet som gjelder med f.eks kroppsbygging. Musklene brytes ned, og når de blir gjenoppbygd så skal de i teorien være litt større enn tidligere.

At man sprenger cellene er vel kanskje overdrevet, det er kanskje mer korrekt å si at det oppstår slitasje på et mikro nivå.

At dette kanskje ikke er helt sunt er en annen ting, jeg ville bare formidle at det faktisk virker.

Personlig tror jeg ikke det er usunt så lenge man ikke lar det ta overhånd. Blir man derimot fanatisk og besatt er det definitivt usunt, noe som desverre ofte skjer.

Man bør ha rimelig liten penis for å utsette seg for det her.

Hvor mye tid bruker du på dette?

Gjest scenestrekk

Høres helt tullete ut.

Et tankeeksperiment:

blodtrykket ditt er 150 mmhg, det samme som inni en tennisball. Temmelig stort. Hvis den lot seg utvide, så burde den gjøre det under slikt trykk? Men det gjør den ikke. Kammerne har en ytre hinne som har en enorm styrke, og er laget for at den IKKE skal utvide seg. Den har ikke evne til vekst. Det eneste der nede som kan strekke seg er forhuden, og du kan få en enorm fohud om du strekker den, men hva skal du med det?

Annonse

Høres helt tullete ut.

Et tankeeksperiment:

blodtrykket ditt er 150 mmhg, det samme som inni en tennisball. Temmelig stort. Hvis den lot seg utvide, så burde den gjøre det under slikt trykk? Men det gjør den ikke. Kammerne har en ytre hinne som har en enorm styrke, og er laget for at den IKKE skal utvide seg. Den har ikke evne til vekst. Det eneste der nede som kan strekke seg er forhuden, og du kan få en enorm fohud om du strekker den, men hva skal du med det?

Det er interessant å høre at du vil presentere teorier om tennisballer til meg:-)

La oss forholde oss til fakta.

Jeg har personlig forstørret min penis. Hvorfor skulle jeg skryte av det anonymt på et forum?

Jeg har ingenting å tjene på det. Jeg ville bare vise veien hvis noen andre lurte på det, og jeg ser at det er det mange som gjør.

Hvis du har en penis så kan du jo prøve en jelq økt selv så skal du se at penisen din blir større etter endt økt. I de fleste tilfeller blir denne økningen permanent over tid.

Man bør ha rimelig liten penis for å utsette seg for det her.

Hvor mye tid bruker du på dette?

"Man bør ha rimelig liten penis for å utsette seg for det her.

Hvor mye tid bruker du på dette?"

Det virker faktisk som om de fleste medlemmene på forumet jeg nevnte har over gjennomsnittet.

Mange av medlemmene der har nok et sykelig forhold til dette, det innrømmer de jo selv:-)

Personlig så har jeg nettop begynt på igjen etter et års pause.

Nå er jeg på newbie rutinen, 2 dager på og 1 av. Tar meg ca 25 minutt per økt.

Etter et par måneder må en sannsynligvis øke og da blir det fort lengre tid.

Det er vel ikke uvanlig at mange kan bruke flere timer på dette per dag.

Med avanserte metoder som henging så er det jo snakk om timesvis:-)

Personlig var jeg ukomfortabel med min størrelse, men jeg føler meg endelig mer avslappet selv om jeg på ingen måte er "stor".

Jeg er på ingen måte ute etter å overbevise skeptikere, de blir aldri fornøyde uansett.

Men de av dere som har vært nysgjerrige på om dette virkelig er mulig har fått svaret deres!

Gå inn på forumet hvis dere lurer på mer!

Nåja...å sammenlikne det med muskelvekst er ganske så feilaktig, iom. at det er helt andre prosesser som gjør at det skjer.

Når det er sagt, så har jeg hørt leger si at jelquing etc. _kan_ ha en viss effekt, om enn neppe særlig stor, men at faren for å gjøre permanent skade på blodkarene og vevet absolutt er tilstede.

".........................................."

Det virker faktisk som om de fleste medlemmene på forumet jeg nevnte har over gjennomsnittet.

Mange av medlemmene der har nok et sykelig forhold til dette, det innrømmer de jo selv:-)

Personlig var jeg ukomfortabel med min størrelse, men jeg føler meg endelig mer avslappet selv om jeg på ingen måte er "stor".

Jeg er på ingen måte ute etter å overbevise skeptikere, de blir aldri fornøyde uansett.

Men de av dere som har vært nysgjerrige på om dette virkelig er mulig har fått svaret deres!

Jeg hadde gjerne sett at en kvinne tok disse øvelsene for meg.

Gjest scenestrekk

Det er interessant å høre at du vil presentere teorier om tennisballer til meg:-)

La oss forholde oss til fakta.

Jeg har personlig forstørret min penis. Hvorfor skulle jeg skryte av det anonymt på et forum?

Jeg har ingenting å tjene på det. Jeg ville bare vise veien hvis noen andre lurte på det, og jeg ser at det er det mange som gjør.

Hvis du har en penis så kan du jo prøve en jelq økt selv så skal du se at penisen din blir større etter endt økt. I de fleste tilfeller blir denne økningen permanent over tid.

"Det er interessant å høre at du vil presentere teorier om tennisballer til meg:-)"

Det er ikke teorier. Men opplysningen om hinna er fakta. den er laget for IKKE å utvide seg, og det er viktig.

"La oss forholde oss til fakta."

Fakta kan dokumenteres, det kan ikke du med dette.

"Jeg har personlig forstørret min penis. Hvorfor skulle jeg skryte av det anonymt på et forum?"

JEG vet hvordan forum fungerer, og hvilke metoder som brukes ved markedsføring av ulike produkter. Du lurer rett og slett ikke meg. Jeg har kalget dette innlegget inn for webmaster som markedsføing, noe som er ulovlig. Jeg får ikke lov, og da får ikke du heller.

"Jeg har ingenting å tjene på det. Jeg ville bare vise veien hvis noen andre lurte på det, og jeg ser at det er det mange som gjør."

Vi har ingen beviser på at du er den du er eller at det du skriver er sant.

"Hvis du har en penis så kan du jo prøve en jelq økt selv så skal du se at penisen din blir større etter endt økt. I de fleste tilfeller blir denne økningen permanent over tid."

Det fins det ingen dokumentasjon på.

Dessuten viser terminologien og ordforrådet ditt at du ikke er den du gir deg ut for.

Vi har hatt "13-åringer" her som skriver som en erfaren 40-åring, og "legestudenter" som skriver som en mekaniker.

Linker til produkter er avslørende, det er også "personlige virnesbyrd" som ikke kan være intressant for noen å skrive.

Folk "anbefaler" håndspåleggere og soneterapeuter og så er det bare soneterapeuten og håndspåleggrens selv som reklamerer for seg selv.

"Fins det noen gode sonetrapeuter i Oslo 12?" og så kommer linken eller telefonnummer til den som skal markedsføres.

Gjest scenestrekk

En runde viser at alle eksperter ber om at den får være i fred, det fins ingen dokumnetasjon på at noen metoder er effektive for å øke størrelsen. Det eneste de kan by på er å forårsake og forlenge ereksjon, det har de lang erfaring med, og der fins det meget god dokumentasjon.

Men forlengelse og utvidelse?

Nei.

Å herje med den følsomme og meget kompliserte mekanismen mdfører en meget stor risiko for at den slutter å virke for alltid.

Annonse

Gjest scenestrekk

"Musklene brytes ned, og når de blir gjenoppbygd så skal de i teorien være litt større enn tidligere."

Det er ingen muskel.

Gjest scenestrekk

Jeg hadde gjerne sett at en kvinne tok disse øvelsene for meg.

Jess.

Etter at opptil flere har utført flere typer øvelser, har ikke størrelsen øket, men nytelsen har økt. Og når de blir flinkere, så bli den enda bedre, så noe nytte har det.

Jess.

Etter at opptil flere har utført flere typer øvelser, har ikke størrelsen øket, men nytelsen har økt. Og når de blir flinkere, så bli den enda bedre, så noe nytte har det.

Hvorfor setter du deg slik i mot dette?

At det er mange som er ute etter å selge produkter det er det ikke tvil i, jeg kan imidlertid betrygge deg med at jeg har ingen baktanker med å opplyse om dette.

Var du innom siden jeg viste til deg?

Siden er 100 % gratis og open for alle. Moderatoren oppfordrer faktisk alle til å IKKE KJØPE NOE UTSTYR, men å følge den anbefalte nybegynner rutinen som ikke krever noe annet enn dine egne hender. Penisforstørring er noe som kan være helt gratis! Det eneste du trenger er glidemiddel og det tror jeg de fleste her i Norge kan ta seg råd til;-)

Om folk vil kjøpe seg annet utstyr så er de frie til å gjøre som de vil, men det frarådes. Mange av veteranene har opplevd svært gode økninger uten noe annet enn hendene sine. Det er først i senere tid at mange har begynt å produsere såkalte strekkemaskiner, hengere osv.

Så klart vil folk tjene penger! Slik er det med alt som etter hvert blir mainstream, alle vil ha en bit av kaka.

Når det gjelder forskning så er det nok ikke dokumentert nei, men er det motbevist?

Det er mye som tidligere har vært akseptert som en sannhet i vitenskapen, men senere har blit erstattet med nye oppdagelser. Slik er vitenskapen!

Og hvorfor skulle jeg interessere meg for en vitenskapelig rapport når jeg kan prøve det selv gratis?

Må du ha en rapport fremfor deg før du kan tro på noe? Skeptikere tror på det de vil tro på, men hvis det er noe som ikke passer deres syn så vil de plutselig ha bevis.

Har du en penis? Prøv selv! Dokumenter for deg selv!

Og du har rett i at ingen kan vite hvem jeg er og om jeg snakker sant. Det er problemet med anonyme forum. Uansett så har jeg ihvertfall belyst dette slik at de som er nysgjerrige kan prøve det hvis de vil.

"Dessuten viser terminologien og ordforrådet ditt at du ikke er den du gir deg ut for."

Av ren nysgjerrighet. Hvem tror du jeg gir meg ut for? Og hvordan oppfatter du meg?

Dette hadde vært veldig interessant å fått et svar på uavhengig av denne diskusjonen. Virker jeg ung?

PS: Jeg lover å fortelle hvem jeg er hvis du svarer!:-)

Ha en god helg og sitt ikke oppe for lenge i natt!:-)

PPS: Til han eller hun som lurte på om det var vondt; jelqing kan være litt uvant i begynnelsen men nå vil jeg påstå at jeg opplever det som en behagelig øvelse. Strekkingen er vel ikke akkurat noe det gjør for nytelsen, men jeg vil ikke påstå at det er direkte vondt heller:-)

Gjest scenestrekk

Hvorfor setter du deg slik i mot dette?

At det er mange som er ute etter å selge produkter det er det ikke tvil i, jeg kan imidlertid betrygge deg med at jeg har ingen baktanker med å opplyse om dette.

Var du innom siden jeg viste til deg?

Siden er 100 % gratis og open for alle. Moderatoren oppfordrer faktisk alle til å IKKE KJØPE NOE UTSTYR, men å følge den anbefalte nybegynner rutinen som ikke krever noe annet enn dine egne hender. Penisforstørring er noe som kan være helt gratis! Det eneste du trenger er glidemiddel og det tror jeg de fleste her i Norge kan ta seg råd til;-)

Om folk vil kjøpe seg annet utstyr så er de frie til å gjøre som de vil, men det frarådes. Mange av veteranene har opplevd svært gode økninger uten noe annet enn hendene sine. Det er først i senere tid at mange har begynt å produsere såkalte strekkemaskiner, hengere osv.

Så klart vil folk tjene penger! Slik er det med alt som etter hvert blir mainstream, alle vil ha en bit av kaka.

Når det gjelder forskning så er det nok ikke dokumentert nei, men er det motbevist?

Det er mye som tidligere har vært akseptert som en sannhet i vitenskapen, men senere har blit erstattet med nye oppdagelser. Slik er vitenskapen!

Og hvorfor skulle jeg interessere meg for en vitenskapelig rapport når jeg kan prøve det selv gratis?

Må du ha en rapport fremfor deg før du kan tro på noe? Skeptikere tror på det de vil tro på, men hvis det er noe som ikke passer deres syn så vil de plutselig ha bevis.

Har du en penis? Prøv selv! Dokumenter for deg selv!

Og du har rett i at ingen kan vite hvem jeg er og om jeg snakker sant. Det er problemet med anonyme forum. Uansett så har jeg ihvertfall belyst dette slik at de som er nysgjerrige kan prøve det hvis de vil.

"Dessuten viser terminologien og ordforrådet ditt at du ikke er den du gir deg ut for."

Av ren nysgjerrighet. Hvem tror du jeg gir meg ut for? Og hvordan oppfatter du meg?

Dette hadde vært veldig interessant å fått et svar på uavhengig av denne diskusjonen. Virker jeg ung?

PS: Jeg lover å fortelle hvem jeg er hvis du svarer!:-)

Ha en god helg og sitt ikke oppe for lenge i natt!:-)

PPS: Til han eller hun som lurte på om det var vondt; jelqing kan være litt uvant i begynnelsen men nå vil jeg påstå at jeg opplever det som en behagelig øvelse. Strekkingen er vel ikke akkurat noe det gjør for nytelsen, men jeg vil ikke påstå at det er direkte vondt heller:-)

"Hvorfor setter du deg slik i mot dette?"

Jeg motarbeider alt som ikke er dokumentert og ser ut som sludder. Et såkalt sprøytvarsel (søk det opp på nettet).

"Var du innom siden jeg viste til deg?"

Nei. Dette er meget tvilsomme greier, og linken er til meget tvilsomme greier. I utgangspunktet kan jeg bare lvurdere hva noen har å hente på å drive med dette. Markedsføring av noe.

"Siden er 100 % gratis", det har amerikanske markedsføringssider vært i emn eveighet. Heroin er også gratis for de som ikke har prøvd det. De som gir det bort gjør det ikke for å være snille.

"Når det gjelder forskning så er det nok ikke dokumentert nei, men er det motbevist?"

De som kommer med en påstand skal dokumntere, ikke alle de andre.

"Og hvorfor skulle jeg interessere meg for en vitenskapelig rapport når jeg kan prøve det selv gratis?"

Jeg blir mistenksom bare av ordet "gratis"

"Hvem tror du jeg gir meg ut for? Og hvordan oppfatter du meg?"

Jeg vil heller spørre hvem du vil vi skal tro du er og hvordan du vil vi skal oppfatte deg, og hvorfor. Det må da være noe annet enn jeg tror: en sjarlatan, en amatørmessig sådan.

"Hvorfor setter du deg slik i mot dette?"

Jeg motarbeider alt som ikke er dokumentert og ser ut som sludder. Et såkalt sprøytvarsel (søk det opp på nettet).

"Var du innom siden jeg viste til deg?"

Nei. Dette er meget tvilsomme greier, og linken er til meget tvilsomme greier. I utgangspunktet kan jeg bare lvurdere hva noen har å hente på å drive med dette. Markedsføring av noe.

"Siden er 100 % gratis", det har amerikanske markedsføringssider vært i emn eveighet. Heroin er også gratis for de som ikke har prøvd det. De som gir det bort gjør det ikke for å være snille.

"Når det gjelder forskning så er det nok ikke dokumentert nei, men er det motbevist?"

De som kommer med en påstand skal dokumntere, ikke alle de andre.

"Og hvorfor skulle jeg interessere meg for en vitenskapelig rapport når jeg kan prøve det selv gratis?"

Jeg blir mistenksom bare av ordet "gratis"

"Hvem tror du jeg gir meg ut for? Og hvordan oppfatter du meg?"

Jeg vil heller spørre hvem du vil vi skal tro du er og hvordan du vil vi skal oppfatte deg, og hvorfor. Det må da være noe annet enn jeg tror: en sjarlatan, en amatørmessig sådan.

Du er virkelig en snodig type, det må jeg få si!:-) Men jeg liker deg.

Angående meg selv så er jeg et 21 år gammelt menneske, hankjønn vel å merke. Jobber som tømrer. Deltidsstudent.

Vart du overrasket?

Du unngikk å gå inn på siden for at den var så tvilsom? Dette er det tåpeligeste jeg har hørt. Du kan da visselig ikke uttale det om noe du ikke vet? Hvis du går inn der så ser du at alt du trenger er gratis? Kanskje du kan lære noe også!

Personlig så er jeg ganske sikker på at PE før eller senere vil bli dokumentert.

Den som går ignoransens sti, går idiotiens sti!

UndrendePåDetMeste

Hinna som er rundt svampvevet i penis er faktisk så unikt at det blir forsket på¨i forbindelse med å lage bedre skuddsikre vester. Det er ekstremt sterkt, og likevel ekstremt bøyelig. Vil tro dette er bevis nok for at du ikke kan strekke den til et annen fasong, det være seg større eller skjevere eller rettere eller noe som helst.

ShitDiddelyDo

"Men de av dere som har vært nysgjerrige på om dette virkelig er mulig har fått svaret deres!"

Nei, vi har jo ikke det. Vi har hørt deg uttale deg, mens jeg vil anta de fleste leger i verden vil tilbakevise dine påstander.

Hvorfor skulle du lyve om det her? Vel, kanskje du finner moro i å tenke på at enkelte gutter faktisk går på det du skriver, og begynner å henge ting i kølla, eller dra i den i et par timer om dagen.

Det kunne aldri falle meg inn å kikke på linken du la ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...