Gå til innhold

JA! Strekking av penis er mulig!

Anbefalte innlegg

Hinna som er rundt svampvevet i penis er faktisk så unikt at det blir forsket på¨i forbindelse med å lage bedre skuddsikre vester. Det er ekstremt sterkt, og likevel ekstremt bøyelig. Vil tro dette er bevis nok for at du ikke kan strekke den til et annen fasong, det være seg større eller skjevere eller rettere eller noe som helst.

Det stemmer nok at denne hinnen er meget sterk ja, og det er ikke primært strekking av selve penis som er idealet.

Ideelt sett strekker man penisen ut av kroppen, ergo ligamentene. Hvis du har makset ut alle økninger på denne måten så må du forsøke å strekke selve penislegemet. Dette er meget vanskelig og tidkrevende, men mange har gjort det.

Det er mye som går hvis en er desperat nok, hehe:-)

Fortsetter under...

Det eneste jeg har lest-er at

det gjøres en operasjon ved

penisroten-eller noe innenfor der.

Noe av penis forflyttes utover.

Noe å tenke på-dyrt-ja!

Penis kan med tiden miste

sin spenst-og da er det forsent.

Operasjonen gjøres i danmark og tyskland.

Anbefales ikke-hvorfor ha lang

penis ?

Det eneste jeg har lest-er at

det gjøres en operasjon ved

penisroten-eller noe innenfor der.

Noe av penis forflyttes utover.

Noe å tenke på-dyrt-ja!

Penis kan med tiden miste

sin spenst-og da er det forsent.

Operasjonen gjøres i danmark og tyskland.

Anbefales ikke-hvorfor ha lang

penis ?

Bare sånn av ren nyskjerrighet: Hvorfor bruker du ikke komma, men strek i stedet? Og hvorfor bruker du ikke - (en litt for kort tankestrek) slik den skal brukes?

"..............................................."

Gjest Også nysGjerrig

Bare sånn av ren nyskjerrighet: Hvorfor bruker du ikke komma, men strek i stedet? Og hvorfor bruker du ikke - (en litt for kort tankestrek) slik den skal brukes?

"..............................................."

Og hvorfor skriver ikke du nysgjerrig, slik det skal skrives? ;)

• 1 måned senere...

Du er virkelig en snodig type, det må jeg få si!:-) Men jeg liker deg.

Angående meg selv så er jeg et 21 år gammelt menneske, hankjønn vel å merke. Jobber som tømrer. Deltidsstudent.

Vart du overrasket?

Du unngikk å gå inn på siden for at den var så tvilsom? Dette er det tåpeligeste jeg har hørt. Du kan da visselig ikke uttale det om noe du ikke vet? Hvis du går inn der så ser du at alt du trenger er gratis? Kanskje du kan lære noe også!

Personlig så er jeg ganske sikker på at PE før eller senere vil bli dokumentert.

Den som går ignoransens sti, går idiotiens sti!

Takk Outlawbiker, jeg har mye spennende lesing å se frem til :-)

Jeg skjønner ikke at damer (inkl. enkelte menn) kan respektere oss menn som ønsker en større penis. Daglig leser og hører jeg om kvinner i alle alder som syter over kroppen sin og størrelsene på puppene sine.

Damer flest har mange komplekser, hvorfor skal ikke menn kunne ha det samme?

"Scenestrekk" slutt, du lager bare kvalme her. Kanskje ikke alle, men noen vil finne denne linken interessant - som feks meg.

Om du lurer, så prøver jeg ikke å reklamere for denne linken. Jeg er en 20 år gammel gutt som kun har en kompleks - nemlig for liten penis.

mvh Peter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...