Gjest Leeeeei! Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 som oppfordret Rett og slett til å heller legger ut om saken sin på Åpent forum. Nå må vi slite med henne begge plasser. Awww, drittkjerring. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Takk! Det er vel bedre at hun tyranniserer dette forumet enn Adopsjon, vel? 0 Siter
Gjest Megalight Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hva med å la vær å lese innlegga hun skrive da??? Dette er et åpent forum, hun har like mye rett til å være her som deg... Utrolig....... 0 Siter
Gjest Leeeeei! Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Takk! Det er vel bedre at hun tyranniserer dette forumet enn Adopsjon, vel? Kanskje, men nå er hun jo på begge! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Takk! Det er vel bedre at hun tyranniserer dette forumet enn Adopsjon, vel? Hvorfor i all verden er det det? Det er da mye bedre at gærningene holder seg på ett forum av gangen? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Kanskje, men nå er hun jo på begge! Det går nok over... Hva kan jeg gjøre for å få deg tilbake i humør? ;-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvorfor i all verden er det det? Det er da mye bedre at gærningene holder seg på ett forum av gangen? Tja, galskapen skal vel spres? Synes ikke adoptantene skal behøve å lese beskyldninger om at de er kriminelle og det som verre er hver gang de stiller et spørsmål. Det kan heller de på åpent! )! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Tja, galskapen skal vel spres? Synes ikke adoptantene skal behøve å lese beskyldninger om at de er kriminelle og det som verre er hver gang de stiller et spørsmål. Det kan heller de på åpent! )! Jeg har fulgt med interesse med på debattene der inne de siste to dagene, og må si at det hadde vært langt bedre om ALLE gærningene hadde holdt seg på ett forum. Inkludert tuppehønegjengen som ikke klarer å holde kjeft når noen går inn for å provosere dem. 0 Siter
Gjest Leeeeei! Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Det går nok over... Hva kan jeg gjøre for å få deg tilbake i humør? ;-) Du er tilgitt. Måtte bare slippe ut litt damp. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har fulgt med interesse med på debattene der inne de siste to dagene, og må si at det hadde vært langt bedre om ALLE gærningene hadde holdt seg på ett forum. Inkludert tuppehønegjengen som ikke klarer å holde kjeft når noen går inn for å provosere dem. Er jeg en del av tuppehønegjengen? Har alltid hatt så lyst til å være et slik "gængmember", sjø, så kanskje dette er muligheten min? Seriøst: Jeg har forsøkt å forstå saken, og forstå hvorfor norske myndigheter ikke gjør som vedkommende vil. Men jeg får ikke akkurat god-ord tilbake, kan man si. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Du er tilgitt. Måtte bare slippe ut litt damp. Damp i vei! Jeg KAN gjøre meg lekker, altså, hvis du vil??? ;;; 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Er jeg en del av tuppehønegjengen? Har alltid hatt så lyst til å være et slik "gængmember", sjø, så kanskje dette er muligheten min? Seriøst: Jeg har forsøkt å forstå saken, og forstå hvorfor norske myndigheter ikke gjør som vedkommende vil. Men jeg får ikke akkurat god-ord tilbake, kan man si. La være å svare gærningene, så gir de seg sikkert fortere. 0 Siter
Gjest Leeeeei! Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Damp i vei! Jeg KAN gjøre meg lekker, altså, hvis du vil??? ;;; Ja, ikle deg rumbaskjørtet og dans litt, er du snill. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 La være å svare gærningene, så gir de seg sikkert fortere. Det er vel det beste, men det føles bare så utrolig råttent at hun skal få spre løgn og dritt om både adoptanter og brukere. Jobber med saken! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Ja, ikle deg rumbaskjørtet og dans litt, er du snill. *Danser-og-svetter-og-danser-så-bastskjørtet-hopper-og-rister* SÅ du det, eller???? 0 Siter
Gjest Leeeeei! Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 *Danser-og-svetter-og-danser-så-bastskjørtet-hopper-og-rister* SÅ du det, eller???? Nydelig, rett og slett. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Nydelig, rett og slett. Takk, jeg la virkelig sjela mi i det! Men nå må jeg gå i dusjen, gitt, ble helt gjennomblaut av dette! God natt, det var en glede å glede deg! 0 Siter
Gjest Leeeeei! Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Takk, jeg la virkelig sjela mi i det! Men nå må jeg gå i dusjen, gitt, ble helt gjennomblaut av dette! God natt, det var en glede å glede deg! En glede å bli gledet. Sov godt! 0 Siter
Prozak Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 *Danser-og-svetter-og-danser-så-bastskjørtet-hopper-og-rister* SÅ du det, eller???? Aaaaarrrgghhhhhh!!!! Jeg er blind!! BLIND!!!!! "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.