Gjest Barbie Ken Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Hvor er du? Er du kanskje en av de lekre blondinene i Big Brother?;-) 0 Siter
Gjest sukk og sukk Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Herregud hvor dette utarter seg. *Riste på hodet* 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Halloen :-) Her er jeg! Jeg kunne vel godt ha vært en av de lekre blondinene i Big Brother... ;-) Kanskje jeg søker plass der hvis det blir noe av programmet neste år. Helt seriøst!! Litt tilfeldig at jeg er innom DOL i kveld.. Har liksom gått i ett med jobb, egenpleie og trening.. Har liksom ikke hatt så mye tid ( eller ork ) tilovers å skrive... Veldig kos å bli etterlyst da.. Har du det bra Barbie Ken? *klem* 0 Siter
tonie Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Halloen :-) Her er jeg! Jeg kunne vel godt ha vært en av de lekre blondinene i Big Brother... ;-) Kanskje jeg søker plass der hvis det blir noe av programmet neste år. Helt seriøst!! Litt tilfeldig at jeg er innom DOL i kveld.. Har liksom gått i ett med jobb, egenpleie og trening.. Har liksom ikke hatt så mye tid ( eller ork ) tilovers å skrive... Veldig kos å bli etterlyst da.. Har du det bra Barbie Ken? *klem* Pøh. Du sitter her og vaker hele dagen, og bruker et annet nick til vanlig. Bare bryt sammen og tilstå, Barbie girl! :-) 0 Siter
Gjest Barbie star Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Pøh. Du sitter her og vaker hele dagen, og bruker et annet nick til vanlig. Bare bryt sammen og tilstå, Barbie girl! :-) Nope... Det er kun en av meg! 0 Siter
Gjest Barbie Ken Skrevet 2. februar 2006 Skrevet 2. februar 2006 Halloen :-) Her er jeg! Jeg kunne vel godt ha vært en av de lekre blondinene i Big Brother... ;-) Kanskje jeg søker plass der hvis det blir noe av programmet neste år. Helt seriøst!! Litt tilfeldig at jeg er innom DOL i kveld.. Har liksom gått i ett med jobb, egenpleie og trening.. Har liksom ikke hatt så mye tid ( eller ork ) tilovers å skrive... Veldig kos å bli etterlyst da.. Har du det bra Barbie Ken? *klem* Det bør du absolutt gjøre, de som er der i år virker til å være like "blonde" som du:-) Ønsker deg lykke til:-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 3. februar 2006 Skrevet 3. februar 2006 Nope... Det er kun en av meg! Ja, du er definitivt one of a kind 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.